urenlijst

DieBe

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
Ik heb een bestaand urenlijst in Excel(zie bijlage). Voor het voorbeeld even "leeggehaald". Op tabblad "basis" staan de uren zoals deze aan het begin van het jaar beschikbaar zijn. Op het tabblad "week" kan ik de uren van die week per werknemer invullen. Om een overzicht te krijgen per werknemer over een heel jaar heb ik op tabblad "werknemer" en overzicht gemaakt. Om de uren per week en per kolom op de juiste plek zetten staat er in iedere cel een formule (verticaal zoeken). Nu moeten er kolommen bij wat dus betekent dat ik alle cellen (53 weken keer 17 kolommen = 901x) de formule moet aanpassen. Hoe kan ik dit eenvoudiger opzetten?

Bijlagen

Je wilt per werknemer vijf gegevens administreren, ATV-, Senioren-, Tijdvoortijd- en uitbetaalde uren en uitbetaalde km's.
Dat doe je in een tabel met werknemernaam, vijf kolommen voor de bovengenoemde gegevens en een kolom voor de datum.
Daaruit kun je op alle mogelijke manieren precies de informatie uithalen die je nodig hebt. Daar heb je dus geen 860 kolommen voor nodig.

• Leuk
Waarderingen: snb
Sorry voor mijn late reactie. Even andere prioriteiten.
Hoe krijg ik dan de juiste gegevens in de tabel zoals u omschrijft?

Terug
Bovenaan Onderaan