• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

urenplanner met kostenoverzicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacking

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
Berichten
172
Goedemiddag, voor mijn winkel maak ik een weekplanning waarbij ik direct kan zien wat de kosten zijn die ik maak.

Als de maandag in wk1 goed staat wil ik deze kopieren tot zondag en dan wk 1 tot wk 52 kopieren

misschien kan iemand mij helpen met een paar moeilijkheden:

- in tabblad medewerkers staan de medewerkers met kosten, ik wil in tabblad wk als ik een medewerker selecteer dat ook het uurloon in het vak uurloon verschijnt

- als ik geen medewerker selecteer wil ik eigenlijk geen 0:00 zien en geen #waarde maar gewoon een leeg vak

- in de kolommen begintijd eindtijd pauze mag je wel de inhoud verwijderen, maar de celeigenschappen niet

hoop dat iemand me kan helpen dan kan ik weer verder

gr Jacking
 

Bijlagen

  • werknemersoverzicht kosten.xlsx
    14,6 KB · Weergaven: 44
zie bijlage....

M.b.t. het verwijderen van de uren: als dat met de knop delete gebeurt, wordt de opmaak behouden
 

Bijlagen

  • werknemersoverzicht kosten HS.xlsx
    15,2 KB · Weergaven: 64
volgens mij is het top, ik ga even testen!

thanx voor de supersnelle reactie
 
nog wat vragen

Goedemiddag, ik heb nog wat vragen over de bijlage

- ik heb een jaarbedrag voor partimers (zie blad budget bewaking)
- de part timers staan onder medewerkers aangeduid als P1 tm P7 (later wil ik hier namen van maken) hun uurbedrag staat er ook bij

* ik wil graag op blad budget bewaking in de kolom werkelijk per week het totaalbedrag van maandag tm zondag van P1 tm P7
* bij de volgende week moet er weer een nieuw (week)budget gemaakt worden (jaarbudget-de weken die geweest zijn/het aantal maanden dat nog tegaan is)
* in het blad wk1 (wat ik later tm wk52 maak) wil ik het weekoverzicht gevuld hebben.

wie kan me helpen?

gr Jack
 

Bijlagen

  • werknemersoverzicht kosten HS.xlsx
    23,8 KB · Weergaven: 37
Ik begrijp niet helemaal waar je naar toe wilt met deze opzet. Het weekbudget is 1/52 van het jaarbudget? Of is het 15000 - opgebruikt / resterende weken? Dus hier heb ik niets meegedaan.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar het gebruik van tabellen en draaitabellen voor de overzichten. Dan hoef je geen 52 tabjes te maken en kan je toch vrij eenvoudig alles bewaken.
 

Bijlagen

  • werknemersoverzicht kosten HS.xlsb
    23,6 KB · Weergaven: 45
@VenA: helemaal eens met gebruik (draai)tabellen!
 
Het weeknummer staat toch in kolom I? Deze wordt gebruikt om de draaitabellen te filteren. Dat bij jou 11-07-2016 in week 20 valt is wel opvallend.

De datum kan je via celeigenschappen opmaken.
 
weeknummer automatisch aanpassen aan datum

Hallo,

Kan iemand mij verder helpen, ik zit met de volgende vragen. bestand heb ik bijgesloten

- als ik de datum aanpas dan wordt het weeknummer niet automatisch aangepast, is dit mogelijk?
- Kan ik bij de pauzes een keuzelijstje krijgen per kwartier omhoog 0:15 0:30 0:45 1:00 1:15 1:30 1:45 2:00
- Als ik de namen in het eerste tabblad aanpas in werkelijke namen, dan veranderd dit in het blad DTData niet mee, kan dit aangepast worden? of moet ik dit zelf ergens doen?

groeten Jack
 

Bijlagen

  • werknemersoverzicht kosten helpmij.xlsx
    28 KB · Weergaven: 33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan