• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie die planning aanpast

Status
Niet open voor verdere reacties.

ouwewaal

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2016
Beste mensen,

Ik heb een werkplanning en een urenregistratie. Op het moment dat ik uren ga invullen wil ik dat in de sheet "planning" een kleurverandering plaats vindt zodat snel zichtbaar is of een bepaalde werkzaamheid uitgevoerd is. In mijn geval zou bv een blauw vak, rood kunnen kleuren op moment dat er uren ingevuld worden.
Wie wil een bijdrage leveren aan de oplossing?

Gr. ouwewaal

Bijlagen

Het gaat erom dat wanneer ik op het werkblad urenregistratie bv. cel D6 8 (uur) invul en dat dan op het werkblad planning cel D6 dan veranderd van blauw naar ...rood of iets dergelijks.

Heb je wel getest?? Ik denk het niet.

En die van mij niet misschien???

@ cobbe,
De uren worden in het andere blad ingegeven

Hallo Cobbe en Plongske,

Ik heb ze beide getest maar als ik iets invul in werkblad urenregistratie veranderd er niets in het werkblad planning veranderen. Overigens waardeer ik zeker de aangeboden hulp. Denk zeker dat we er wel uitkomen.

Gr. Ouwewaal

De VO die verwijst naar een ander tabblad werkt maar vanaf 2010 .
Dus moet ik op zoek naar een andere oplossing.:o

Het is gelukt! :) Krijg alleen in werkblad "planning" nog de uren in beeld, hoe krijg ik die weg?

Gr. Ouwewaal

Dat laatste heb ik voor elkaar gekregen. Bedankt voor de hulp.:thumb:

Gr. Ouwewaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan