Urenregistratie (weer iemand met dit probleem)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat mag je van mij doen.
Er staat geen copyrights op deze database (dju toch moeten doen, had ik nog iets kunnen verdienen).

Dus opladen dat ding, zodat ze het kunnen downloaden.

Ik had hem verwijderd, maar wil er nu ook nog eens naar kijken. Dus als rené hem even kan uploaden :)

Hoi RaymondC,

Ik ben hier ook wel in geïnteresseerd. Kan je deze ook naar mij opsturen?

fb punt vrossum apestaart 12move punt nl

Dank voor je moeite.

Sorry allemaal. Ik was het door de drukte op mijn werk helemaal vergeten.

Je kan hem hier downloaden.

Peace,
René Rijk

Urenregistratie: link werkt niet

Sorry allemaal. Ik was het door de drukte op mijn werk helemaal vergeten.

Je kan hem hier downloaden.

Peace,
René Rijk

Beste René
De link werkt niet (meer)
Zou je hem nog een keer willen activeren?
Ben ook geinteresseerd in de urenregistratie

Bedankt:thumb:

Goedemiddag,

Ik zie dat deze topic aardig wat interese heeft.
Nu heb ik zelf een kleine urenregistratie opgezet, maar deze is redelijk afwijkend dat wij hier is gepost.

Je kan het misschien beter vergelijken met een kloksysteem.
Persoon registreert wanneer hij begint (doet zijn werkzaamheden), en klokt vervolgens weer uit. Systeem controlleerd automatisch of het in of uit moet klokken.

Vervolgens via een wachtwoordbeveiligt menuutje kan je een rapportage uitdraaien.

Als iemand hier interese in heeft hoor ik het wel.

Ik wil hem alleszinds wel eens bekijken. Mijn systeem staat in principe op punt, buiten dan dat ik nog steeds de totale uren zelf moet berekenen. Ik ben nog steeds een oplossing aan het zoeken voor die overlappende uren, maar zonder resultaat.

Upload je hem meteen op een server voor iedereen, of mail je hem liever? Ik zal mijn systeem ook ergens uploaden, zodat mensen ze alledrie even kunnen bekijken.

Ik probeer mijn database gewoon te uploaden, hoe meer mensen er eventueel geholpen zijn des te beter :)

Ik denk dat het pas eind van de week wordt voordat ik er tijd voor heb, ben er nu namelijk mee bezig om het in elkaar te zetten.

Ik hou jullie op de hoogte.

Ik ben nog volop bezig aan de sql om mijn overlappende uren te kunnen berekenen. Ik zal de complete werkende db ook asap uploaden.

*Bump*

Ik had enkel mijn bestand op USB stick staan en deze is helaas gesneuveld. Ik ben niet enkel een groot deel van mijn data kwijt, maar ook de applicatie zelf.

Dus Richard, moest jouw applicatie al iets meer op punt staan, dan zou ik hier héél graag eens een kijkje naar nemen!

Ben er gister weer mee begonnen.
Ik denk dat ik eind van de middag wel een redelijk resultaat kan laten zien.

Dus nog even geduld :)

Alvast hartelijk bedankt! Ik heb weinig zin om mijn systeem weer volledig opnieuw te gaan bouwen. Maar ondertussen vraagt wel iedereen naar zijn uren. *zucht*

Heb de usb-stick net binnen gedaan bij een computerzaak in de hoop dat zij de data kunnen redden.

Hier is het dan!

Let wel, de data is er uit gestript en wat test data er in gezet.
Even enkele punten wat misschien handig is om te weten:

1)
Wij werken hier met de datumnotering YYYYMMDD, omdat de standaard notatie anders is, heb ik in de query dit aangepast naar ons formaat.

2)
Het wachtwoord om in het "beheerdermenu" te komen is: time

3)
De pauze berekeningen kunnen makkelijk worden aangepast door de pauze tijden in de tabel te veranderen. In de query wordt gekeken of iemand in die bepaalde periode is ingeklokt. Misschien beetje omslachtig in elkaar gezet maar dit is werkzaam voor mij.

Zoals eerder gemeld, het is een work in progress, dus verwacht geen grafische hoogstandjes. Ook wil ik even vermelden dat ik absoluut geen 12 jarige opleiding heb gedaan voor dit, en dit dus allemaal zelfstudie en research is geweest. Vandaar de misschien makkelijkere methodes voor de dingen die ik doe.

Mochten er vragen zijn, of opmerkingen (of kritiek), het is allemaal welkom, je kan hier een post plaatsen of mij even mailen op richard.vanasperen@philips.com

Bijlagen

Hallelujah! De computerwinkel heeft mijn bestand gered. Ik zet het alvast even online. Met dezelfde bemerkingen als Richard trouwens. Ik ben pas een tweetal maanden geleden met access begonnen en vond dit al een hele beproeving. De echte gegevens zijn gestript!
Moet nog gebeuren:

• Uren in het rapport moeten in de "100-uren klok" komen te staan.
  • Dubbel ingegeven uren moeten in het rapport eruit gefilterd worden. (begin zit in qry uren onderdrukt)
  • Als ik in het formulier overlappingen (per persoon/per dag) ingeef, dan moet ik een foutmelding krijgen.
  • Momenteel krijg ik fouten als ik ingeef begonnen om 22u00 geëindigd om 24.30, hier zoek ik ook nog een oplossing voor.
  • In het rapport moet ik PER DAG een totaal aantal werkuren krijgen ("100u-klok"). (basis in rapport "kopie rapport")
  • Op het einde van elk raport moet ik het totaal van die periode (altijd per maand) krijgen. (basis in rapport "kopie rapport")

Voor het bovenstaande ben ik een nieuwe thread gestart, dus oplossingen horen hier niet thuis. Ik ga wel steeds updates van mijn urenregistratie hier uploaden, zodat je hier altijd de laatste geteste versies kunt terugvinden!

De laatste GETESTE versie van de database zal ik altijd hier uploaden! De verwerkte problemen zal ik hier ook aanpassen!

Moest je toch een oplossing weten op bovenstaande problemen, help me dan a.u.b. even verder hier: http://helpmij.nl/forum/showthread.php?t=356486

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ewergreen, stuur mij even een mailtje, communiceerd makkelijker dan telkens een berichtje achter laten.

Misschien dat ik je iets verder kan helpen met je database.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan