Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dank wil ik hem wel naar mijn server uploaden.
Heb alleen toestemming nodig van RaymondC.
Peace,
René Rijk
Sorry allemaal. Ik was het door de drukte op mijn werk helemaal vergeten.
Je kan hem hier downloaden.
Peace,
René Rijk
Moet nog gebeuren:
- Uren in het rapport moeten in de "100-uren klok" komen te staan.
- Dubbel ingegeven uren moeten in het rapport eruit gefilterd worden. (begin zit in qry uren onderdrukt)
- Als ik in het formulier overlappingen (per persoon/per dag) ingeef, dan moet ik een foutmelding krijgen.
- Momenteel krijg ik fouten als ik ingeef begonnen om 22u00 geëindigd om 24.30, hier zoek ik ook nog een oplossing voor.
- In het rapport moet ik PER DAG een totaal aantal werkuren krijgen ("100u-klok"). (basis in rapport "kopie rapport")
- Op het einde van elk raport moet ik het totaal van die periode (altijd per maand) krijgen. (basis in rapport "kopie rapport")
Voor het bovenstaande ben ik een nieuwe thread gestart, dus oplossingen horen hier niet thuis. Ik ga wel steeds updates van mijn urenregistratie hier uploaden, zodat je hier altijd de laatste geteste versies kunt terugvinden!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.