Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Dat is niet de bedoeling op een forum. Er zijn in de berichten alle aanwijzingen gegeven om een voorbeeldbestand te plaatsen. Die aanwijzingen kun je gewoon opvolgen. Ik werk zelf niet met Access maar lees post 12. Een Excel-document open je met Excel. Wil je werken in Access of Excel? Waar is jouw voorbeeldbestand? Dat kan simpel zijn en geef de gewenste uitkomsten aan. Daar kunnen helpers dan op inspelen.Zou je het bestand alsjeblieft naar mijn email kunnen sturen?
Dan weten andere helpers nog niets. Nogmaals ga naar > onderaan > Ga geavanceerd > klik op de paperclip > Toevoegen > Bladeren (selecteer bestand) > Uploaden > Gereed en zet linksonder vinkje bij het bestand en in de editor klik weer op de paperclip en voeg bestand toe. Dat is alles.Dat laat ik ook gelijk zien wat ik bedoel
Is blijkbaar ook hardleers.Haal ook je email adres weg,je email adres posten op een openbaar forum is vragen voor spam.
....Ik heb een bestand geupload, ik hoop dat zoiets kan
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.