url forward tool

Status
Niet open voor verdere reacties.

hertogjan19841

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 aug 2007
Goede avond,

Ik heb stad en land afgezocht voor eigenlijk een heel simpel programma, zonder resultaat.

Ik ben opzoeknaar een URL forward tool. Een soort tooltje die ik draai op een tcp port en zodra iemand ernaar connect via internet zal die worden geforward naar een pagina. Belangrijk is dat alle communicatie via het tooltje blijft verlopen.

Ik heb dit nodig omdat ze op mijn werk een aantal forums geblockt hebben. Dus ik dacht slim te wezen en op me thuis pc een redirect tooltje als service te draaien. Me pc staat toch altijd aan.

Afwachten op antwoord.

P.s. heb al wat zitten vogelen met netcat, kwam er alleen niet uit. Mocht het toch mogelijk zijn gelieve dan de syntax erbij te zetten.

Hartelijk bedankt alvast.

Als jij op je werk aan kunt tonen dat toegang tot de forums in kwestie noodzakelijk is om je werk te kunnen doen, valt er vast wel wat te verzinnen ;)

Groet,

Tardis

Dit forum is niet nuttig voor werk, het is slechts voor in pauzes, het forum van mijn World of warcraft guild. Ze hanteren op me werk nogal strenge policy's.

Uiteraard is dit geen antwoord op me vraag...

Is er iemand die mij informatie kan geven over redirect tools etc?

Ze hanteren op me werk nogal strenge policy's

Die zijn er niet voor niets en gelden ook voor jou ;)
Lijkt me beter dat je uitziet naar een andere manier om je pauze door te komen.

Groet en succes,

Tardis

Zoek even naar een webproxy (bijvoorbeeld PHProxy)
die kun je op je webserver draaien

Het is geen 100% oplossing maar misschien net voldoende

Maar zoals vorige spreker al vermeldde: De regels zijn er niet voor niets, en vaak is het zo dat als de regels zo strikt zijn het je baan kan kosten bij het overtreden ervan (en ja alles kan gelogged worden, ook je opgevraagde paginaś

Beste mensen,

Hartelijk dank voor de verwijzing naar de phpproxy, ik ga daar binnenkort naar kijken.

Om nog even terug te komen op de overige reacties:

Ik weet heus wel dat policy's er niet voor niks zijn en ben me uiteraard ook bewust van de risico's maar ga dan niet op een computer hulp forum zo ongelooflijk politiek correct zitten doen en help mee met het beantwoorden van de vraag.

Toch hartelijk bedankt voor de informatie. Binnenkort maar is uitzoeken hoe ik deze service moet draaien en configureren.

Vriendelijke groet,

Jan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan