Momenteel maken wij op intranet succesvol gebruik van mpapp om bijvoorbeeld een document te openen.
Ik weet niet precies wat mpapp inhoudt, maar het zorgt er in elk geval voor dat het document netjes in een aparte instantie van Word wordt geopend, in plaatst van dat het binnen het IExplorer-vernster wordt getoond. Ook kan met deze methode een .lnk worden geopend vanuit een html-pagina.
Nu gaan we binnenkort migreren van Windows Server 2003 naar 2008. In de testomgeving die is gecre�erd werkt bovengenoemde link niet meer. Bron zelf bestaat wel. Ik krijg binnen IExplorer de melding dat de pagina niet bestaat.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
We migreren tegelijkertijd van Office 2003 naar 2010, maar daar ligt het m.i. niet aan, bij een .lnk bestand werkt mpapp ook niet.
Code:
<a href="mpapp: T:/Global/infotheek_opslag/Werkinstructie.doc" class="null">werkinstructie</a>
Nu gaan we binnenkort migreren van Windows Server 2003 naar 2008. In de testomgeving die is gecre�erd werkt bovengenoemde link niet meer. Bron zelf bestaat wel. Ik krijg binnen IExplorer de melding dat de pagina niet bestaat.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
We migreren tegelijkertijd van Office 2003 naar 2010, maar daar ligt het m.i. niet aan, bij een .lnk bestand werkt mpapp ook niet.