URL-Shortener

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubie3600

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2011
(MULTI) URL-Shortener

Hoi,
Ik heb een klein programmaatje gemaakt (in C#) die links korter kan maken.
Hiervoor gebruikt hij bitly.com
http://www.mediafire.com/?tosboiismocmht6
Screenshot:
Screenshot1.png

Edit:

Ik stop vanaf nu met het updaten van het bovenstaande programma'tje. Ik heb namelijk een compleet nieuw programma gemaakt.
Het verschil met bovenstaande programma is dat je 9 websites kan gebruiken voor het verkorten van de URL's waaronder adf.ly (request).
Het nieuwe programma is te vinden op
http://www.mediafire.com/?mdfqkz48wqs0nfx
Screenshot:
Screenshot2.png

Laatst bewerkt:
In vb staat in het menu scriptfout_fix Ofzo, Daarme kan je het oplossen ik kan je ook helpe via TV..

Ik ga het eerst zelf wel proberen op te lossen.
Bedankt voor de tip. Als ik er niet uit kom zal ik het melden.

Laatst bewerkt:
Een vriend van mij kreeg deze error: "To run this application, you first must install one of the following versions of the .NET Framework: v4.X.X"
Hij heeft een XP. Ik heb het programmaatje een lagere versie van .NET Framework gegeven. Is er nog een manier voor als de versie nog steeds te hoog is?
Anders probeer ik er wel een setup bestand in te zetten die .NET installeert.

@Rubie3600: Dan moet je vriend .NET Framework 4.0 installeren.

Of jij moet ondersteuning gaan bieden voor .NET Framework 2.0.

Je programma ziet er op zich prima uit. Niets op aan te merken :D

@Rubie3600 Het is ook mogelijk om je bericht aan te passen. Om nu in korte tijd 4 reacties te plaatsen waar 1 zin in staat is ietswat overdreven. Let daar dus op de volgende keer.

Geweldig maar ik ga toch liever naar bitly.com:P
Maar voor je eerste programmaatje in c# is het best wel goed:thumb:

Laatst bewerkt:
@Rubie3600 Het is ook mogelijk om je bericht aan te passen. Om nu in korte tijd 4 reacties te plaatsen waar 1 zin in staat is ietswat overdreven. Let daar dus op de volgende keer.

Ik zal er beter op letten :)

@Joz1
Ik heb hem setup voor .NET 4 gegeven.
Als ik probeerde hem naar .NET 2 over te zetten werkten opeens allemaal functies niet meer. Op zich wel fijn om te weten hoe ik dat kan voorkomen de volgende keer maar niet belangrijk.
En bedankt :D

@Stefanz
Ik denk dat dit sneller opstart dan grote browsers :P
En dankje.

Ik zoek eigenlijk zo'n programmaatje voor volgende url shortener: www.adf.ly

bitly is wel leuk maar daar verdien je helaas niets mee als iemand op de url klikt.
Misschien ook mogelijk om een programma te maken wat gebruikt maakt van adfly?

Ik heb de URL Shortener geupdate. Hij zal nu veel sneller zijn. Hij kopieert de link alleen nu niet meer, dit moet nu handmatig gebeuren.
De update was vooral om ervoor te zorgen dat de verkorter in de toekomst nog zou werken, zelfs als ik er jaren niet naar om kijk.

@Skull88 goed idee. Ik zal hier misschien in de toekomst naar kijken.

Thanks Rubie, ga hem zo meteen uittesten op de windows pc (zit op deze moment achter Ubuntu dus word lastig testen)
Heel erg bedankt om hem toe te voegen :thumb:

Gelijk ook een 2de request voor uqu.be , deze gebruik ik laatste tijd ook heel vaak :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan