url veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jappertjeh

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
ik heb een site gemaakt maar als ik op bijv. de contact pagina druk, staat er .nl/index_bestanden/page301.htm hoe verander ik dit, is dat html te doen?

Eh, dat kun je wijzigen in HTML door je pagina een andere naam te geven en hem in een andere map te zetten :)

Wat wil je er precies van maken?

Er zijn nog meer opties zoals URL-rewriting op de server, maar das geen HTML en afhankelijk van hoe je het precies wil.

Eh, dat kun je wijzigen in HTML door je pagina een andere naam te geven en hem in een andere map te zetten :)

Wat wil je er precies van maken?

Er zijn nog meer opties zoals URL-rewriting op de server, maar das geen HTML en afhankelijk van hoe je het precies wil.

hij heeft al een andere naam, de pagina Contact heet al contact maar komt niet zo. ik wil gewoon mijnsite.nl/contact krijge

dan moet je a.) zoals frats zei, contact.html omnoemen naar index.html en een MAP maken met de naam 'contact', en dan deze index.html in de map contact doen of b.) zoals frats al zei, mod_rewrite gebruiken, dit is lastig.

:thumb:

Laatst bewerkt:
nee die heb ik allang, heb al n hele site alleen dat moest dus nog ff..ik ga het proberen op bovenstaande manier!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan