url weergeven uit mysql db

Status
Niet open voor verdere reacties.

FoBa

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2012
Berichten
110
Hallo iedereen

Ik heb moeilijkheden met het afdrukken van een link uit mijn sql database met php. In mijn sql db zie ik een link staan zoals hij moet zijn.
Maar als ik deze probeer te afdrukken dan krijg ik niets terug. Weet iemand van jullie raad?

PHP:
while ($row = mysql_fetch_assoc($result)) {
							printf('
					<h2>%s</h2>
					<h3>Bericht geplaatst op %s door %s</h3>
					<p>%s</p>
					<a href="%s">%s</a>
					
					', $row['titel'], $row['datum'], $row['auteur'], $row['bericht'], $row['koppeling'], $row['categorie']);
						}

nb: het connecteren en ontvangen van gegevens lukt, alle andere rijen kan ik wel afdrukken.
 
Je krijgt helemaal niks terug of alleen de link niet?

Bij helemaal niks zou ik de query even controleren, bij alleen de link probeer dit eens:

PHP:
while ($row = mysql_fetch_assoc($result)) {
    // Wat krijg je eigenlijk terug:
    var_dump($row);
    printf('
        <h2>%1$s</h2>
        <h3>Bericht geplaatst op %2$s door %3$s</h3>
        <p>%4$s</p>
        <a href="%5$s">%6$s</a>',
        $row['titel'], $row['datum'], $row['auteur'], $row['bericht'], $row['koppeling'], $row['categorie']);
}
 
Het is inderdaad alleen de link die ik niet krijg, al de rest werkt perfect. Als ik dit uitvoer krijg ik het volgende extra te zien:

array(4) { ["auteur"]=> string(4) "Bart" ["datum"]=> string(10) "2013-05-13" ["titel"]=> string(20) "wandelweekend Merzig" ["bericht"]=> string(424) "We verzamelden allemaal in de Nijverheidstraat, waar we onze wagen konden parkeren op een gesloten parking. Om 6u30 was alle bagage ingeladen en vertrokken we richting Siersburg, waar we aan een eerste wandeling deelnamen. Het was een niet zomaar een opwarmertje, de wandeling was vrij zwaar... Rond half 5 kwamen we aan in ons hotel in Merzig. Na een verdiende douche en smakelijk avondbuffet konden we ons bedje opzoeken." }

Ik zie dus dat de twee attributen die ik moet krijgen: de effectieve link en de tekst ervoor, komen er niet door

mvg
 
Laatst bewerkt:
Vraag je die in je SELECT-query wel op :)
 
:eek: oeps, bedankt!

Daar zat dus het foutje :d

schaamtelijk :)

vriendelijk bedankt !:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan