Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door gezina
En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?
Geplaatst door gezina
Mogelijk heb je wat aan dit topic: *klik*
Geplaatst door gezina
Pffft, nog even wat mogelijke tips bijeen gesprokkeld:
In veel gevallen kan dit probleem worden opgelost met IEFix.
Je kunt IEFix hier http://www.winxptutor.com/download/iefix.zip downloaden.
Windows 2000/XP gebruikers moeten de Windows CD in de CD-speler plaatsen.
Als je geen CD hebt en er wordt gevraagd naar de directory waar ieplore.exe gezocht moet worden kun je als pad aangeven C:\Windows\i386,C:\Windows\ServicePackFiles\i386 of C:\Windows\ServicePackFiles.
Daarna zal het herstelproces beginnen die nogal wat tijd in beslag kan nemen.
Als hij klaar is moet je windows opnieuw opstarten.
Indien het hiermee niet opgelost is kun je het proberen op te lossen door IE opnieuw te installeren.
Leg de CD van Windows in de CD-rom speler.
Ga vervolgens naar Start/Uitvoeren en type het volgende commando in (de regel kopiëren kan ook):
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\inf\ie.inf
Klik op Ok en Internet Explorer zal opnieuw worden geïnstalleerd.
Bron: http://members.lycos.nl/fredscorner/Oplossingen.htm
Tot slot: ook gecheckt op virussen/spyware?
Geplaatst door henny101
Ik heb gedaan wat je adviseerde en het probleem is gedeelteliik opgelost. Ik kan nu vanuit Outlook Expresse een site benaderen.
Alleen als ik dan weer terug wil naar het bericht en via het kruisje de site afsluit kom ik wel in O.E. terecht maar ik kan dan niet opnieuw vanuit het bericht een site benaderen omdat Explorer kennelijk wordt afgesloten via het kruisje. Voorheen was dat niet het geval en kon ik gewoon weer een andere site benaderen vanuit het bericht.
Zou je nog eens willen nadenken over een oplossing hiervoor?
Bedankt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.