Usage : fsutil behavior query

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
502
Mijn computer start elke keer op met deze tekst:

Usage : fsutil behavior query <option>

<option>

AllowExtChar
BugcheckOnCorrupt
Disable8dot3 [<Volume Path>]
DisableCompression
DisableCompressionLimit
DisableDeleteNotify
DisableEncryption
DisableFileMetadataOptimization
DisableLastAccess
DisableSpotCorruptionHandling
EncryptPagingFile
MemoryUsage
MftZone
QuotaNotify
SymlinkEvaluation
DisableWriteAutoTiering [<Volume Path>]

Please use "fsutil 8dot3name query /?" for more information.


Mijn vraag: "Kan dit kwaad en hoe zet ik deze melding uit?"
 
Kennelijk wordt ergens het fsutil commando uitgevoerd bij het starten van de computer. Dit gebeurt met een onjuiste syntax, vandaar de foutmelding. Kwaad kan het niet. Kijk dus wat er allemaal wordt gestart en of deze daar tussen staat.
 
Dank Edmoor! Nog een vraag: waar kan ik precies vinden wat er allemaal opgestart wordt, om deze melding te verwijderen?
 
Dank! Ik heb overal gezocht, maar kan nergens de opstart vinden van 'fsutil'. Ik heb gekeken via: autoruns (mooi programma), winpatrol en msconfig. Ik kan evt. wel een verwijzing vinden in het register (regedit), maar durf daar niet in te veranderen. Heb je ms nog een tip?
 
Kijk eens in de map C:\Users of C:\Gebruikers of daar een bestandje staat met de naam <jePCnaam>.txt
Als die er is, verwijder hem dan.
 
Supergoed; dat was het probleem - ik heb dit bestandje verwijderd en de pc start zonder foutmeldingen op! Merci :thumb:

Waar vind ik de knop met status bericht: "opgelost"? Dan verander ik het graag!
 
Laatst bewerkt:
Ok dan :)
Je vraag als opgelost markeren doe je door op Vraag is opgelost te klikken, rechts onder in beeld.
 
Dank, heb ik gedaan. Ik had niet gezien dat deze optie alleen in het bovenste venster voorkomt! Misschien een tip om dit ook onder in alle vensters op te nemen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan