usb 1.1 naar usb 2.0 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

berry maas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2004
Hallo ik heb een laptop met windows xp home edition
met een usb 1.1. Nu wil ik graag weten of er een upgrade mogelijk is naar usb 2.0,en of dit alleen een kwestie is van software installeren of een hardware matige kwestie .Ik heb service pack 2 van windows xp
gedownload .

m vr gr Berry Maas

Een heel duidelijke uitleg over USB's vind je
hier

Het antwoord is dus dat als je nu 1,1 hebt en 2,0 wilt hebben, je een nieuwe computer zult moeten aanschaffen . . .

Laatst bewerkt:
je kan een los PCMCIA-kaartje kopen met usb 2 ,en die in je lapperd stoppen

@ Vanschagen,
Weer wat wijzer geworden! Maar werkt deze dan ook op de 2.0 snelheid als je daarnaast op je p.c. ook USB1.1 hebt?

Geplaatst door nanette
@ Vanschagen,
Weer wat wijzer geworden! Maar werkt deze dan ook op de 2.0 snelheid als je daarnaast op je p.c. ook USB1.1 hebt?

ja dat kaartje is dan usb 2 en dat andere blijft usb 1.1

usb 2.0 hi speed kaartje

Hallo ik heb een losse usb 2.0 hi speed kaart in mijn laptop gestoken en die heeft mijn laptop ook geinstalleerd, maar als ik mijn movie writer van hp aan de usb 2.0 hub aansluit krijg ik alleen geluid wat vaak schokkerig doorkomt en geen beeld verzorgt, de driver bij de kaart heb ik geinstalleerd ik zou zeggen dat de overdracht snelheid zo laag is dat dit het probleem veroorzaakt.ik heb nu alle stuurprogamma,s van de usb poorten verwijderd en probeer alleen de kaart te installeren . misschien verhelpt dit het probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan