Hmm... dat is jammer, want jouw stick (met E) is (dan) kleiner dan de goed werkende (met D), en (dus) is er geen exacte kloon van de goed werkende naar de niet werkende te maken (tenminste: Niet met de instructie/tools waar ik het over had).
Wat je dan kunt proberen (is wel minder geprefereerd) is gebruik van de kloon-optie van
EaseUS Partition Master Free of
EaseUS Todo Backup Free. Ik heb zelf alleen Partition Master Free, en daar werkt het zo dat je eerst alle partities van de E schijf moet verwijderen: Selecteer
de schijf met de E partitie in het bovenste deelvenster (maak daar geen fouten bij!), kies daarna Disk -> Delete all partitions
Zie schermafdruk waarbij (toevallig) mijn memory-stick ook een E partitie bevat (NTFS in mijn geval, bij jou FAT32)

Daarna
de schijf met de D partitie in het bovenste deelvenster aanklikken en kiezen voor Wizard -> Clone en dan aangeven dat je een "Copy disk" wilt doen, geef de andere memory-stick aan (die dus nu geen partities meer heeft).
Hopelijk werkt dat zodanig dat het ook kan met een doel schijf die kleiner is dan het origineel (kies dus in het proces
niet voor een "Sector by sector clone", want dat kan niet omdat de bronschijf groter is dan de doelschijf).
Lukt/mag dat niet, probeer dan
de schijf met de D partitie aanklikken in het bovenste deelscherm en kiezen voor Disk -> Copy disk en dan als doel de schijf van 16 GB waar nu geen partities meer op staan.
Doe alles heel voorzichtig, en haal veiligheidshalve vooraf even alle evt. externe harde schijven van je systeem af zodat je niet per ongeluk iets flikt met (de partities op) die externe harde schijven.
[Ik had je veel liever met win32diskimager laten werken, maar dat kan dus niet in dit geval, zoals gezegd.]
Help informatie voor "Clone disk wizard":
hier
Help informatie voor "Disk copy":
hier
M.b.t. de tip van Lange Pier: In Schijfbeheer rechtsklikken op de E partitie en kiezen voor "Partitie als actief markeren".
Kan/lukt dat niet, dan Schijfbeheer afsluiten, EaseUS Partition Master opstarten, daarin de partitie aanklikken in het onderste deelvenster, dan op die partitie rechtsklikken en kiezen voor "Set active" en na bevestiging van de melding, ook nog op Apply klikken.
Tijs.