USB 2.0 laat geen mappen meer zien ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastah G

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Hoi,
ik heb een usb stick die ik al een jaar gebruik. maar op een of andere manier laat hij geen mappen meer zien. als ik met winrar naar me usb ga, dan zie ik me mappen wel en kan ik de bestanden wel openen. heb me usb ook geformatteerd en het heeft nog niet geholpen...

k hoop dat jullie een oplossing weten want k weet er geen raad meer mee..

Als je de map opent van je USB stick. Kan je dan niet ergens aangeven, ALLES WEERGEVEN/DISPLAY ALL.
Misschien verbergt je windows wel de mappen. Omdat je ook hebt geformatteerd lijkt mij dat het meest logische, vindt je niet?

Tja, daar heb je wel een punt.. maar ik kan niet iets aangeven dat de usb alles moet laten zien.. en heb ook bij mapoptie de verborgen bestanden aangezet en er nog steeds geen resultaat...:confused:

Het is een complex probleem dat eigenlijk toch wel simpel op te lossen moet zijn.
Heb je al een systeemherstel gedaan. Documenten laat hij dan gewoons staan.
Misschien als je vanaf een bepaald punt hersteld, dat het probleem weer weg is. Had ik laatst ook. Download dit stond op internet, ik downloaden en toen bij de herstart kon ik me muis en toetsenbord niet meer gebruiken.

Systeemherstel doe je zo:
Windows DVD erin, pc opnieuw opstarten, opstarten van DVD inschakelen natuurlijk.
Windows wilt gaan installeren dan. Je klikt het eerst scherm op de instellingen en dan op next. 2de scherm, staat er onderin REPAIR WINDOWS. Dialoog verschijnt, systeemherstel inschakelen en dan kan je kiezen vanuit bepaalde momenten. Bijvoorbeeld:

08-08-2008 16.43 uur Direct X Installatie
08-08-2008 15.29 uur The Sims Installatie
etc.
Kies er 1 aan vanaf zo laat mogelijk en repareer. Maar wel net voordat je dat probleem kreeg natuurlijk.

Misschien werkt het voor je, ik hoop het!

moet ik gewoon een windows repair doen???
mijn windows draait normaal maar me usb is niet normaal..

Weet je ongeveer wanneer je het probleem kreeg?
Als er repair onderin staat. Die even aanklikken.
Dna krijg je een menu en staat er SYSTEEMHERSTEL tussen.
Aanklikken.
Besturingssysteem waar het probleem zich voordoet aanklikken.
Dan krijg je allemaal tijden en namen van installaties etc.
Dat zijn allemaal systeemherstellen.

Moet je even een tijd en datum uitzoeken van wanneer het nog niet zo was.

Kijken wat er daarna allemaal geinstalleerd is. Onthouden/opschrijven en dan systeemherstel doen.

Daarna kijken of die programma's er nog zijn. Anders even opnieuw uitvoeren.
Meestal is het weg, documenten/downloads etc blijven.
Gaat vaak bijvoorbeeld met limewire wel weg uit de lijst...Maar dan staat het nog gewoon in de downloadlocatiemap.

Begrijp je het nu?
Als het probleem verholpen is, dan kan ik zeggen dat het een instelling is. Van daaruit ga ik verder zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan