USB 2.0 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

titanium67

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2005
Berichten
3
Hallo,

Heb een Asus p4p800 deluxe moederbord met volgens manual hi-speed USB 2.0 poorten.

Bij aansluiting van nieuwe multifunctional Canon MP780 krijg ik window met vermelding "snel apparaat aangesloten op trage USB-poort"
Bij geven van een printopdracht ontstaat ernstige systeemfout en computer begint opnieuw op te starten.
Deze systeemfout doet zich niet voor indien ik na het opstarten van de computer de USB loskoppel en terug inplug - toestel werkt dan perfect lijkt dus geen driver-probleem

XP-SP2 is geinstalleerd zonder resultaat evenals de laatste driver voor de multifunctional.

Wie helpt mij aub. -

Dank bij voorbaat.

Mvg.
 
Andere USB poort geprobeerd?

Lijkt er inderdaad op dat je printer niet helemaal compatible is.

Klik rechts op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt ipv een zwart scherm en een reboot. Deze code kun je hier gebruiken of bij een eventuele helpdesk.
 
alle USB-poorten geven zelfde probleem

lijkt mij eerder een probleem met configuratie van de USB-controller

kan deze opnieuw geinstalleerd worden? hoe? drivers?
 
Geplaatst door titanium67
alle USB-poorten geven zelfde probleem

lijkt mij eerder een probleem met configuratie van de USB-controller

kan deze opnieuw geinstalleerd worden? hoe? drivers?

Zie je bij apparaatbeheer uitroeptekens, vraagtekens?

Wat je zou kunnen doen is hem uitschakelen/verwijderen en dan opnieuw opstarten.
 
geen uitroeptekens of vraagtekens bij apparaatbeheer

het probleem doet zich alleen voor bij opstarten van de computer met ingeplugd apparaat.

als computer opgestart is, apparaat loskoppelen en daarna terug inpluggen - alles werkt weer prima

straf hé
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan