usb 2.0 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof k

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Yo ik heb een probleem met mijn usb poort. Ik krijg bij apparaatbeheer het volgende te zien ( zie bijlage). Het is de bedoeling om een mp3 speler aan de usb poort te koppelen maar de computer geeft de melding dat er geen apparaat is aangesloten. De mp3 speler die ook normaal een melding geeft wanneer hij wordt aangesloten doet dit ook niet. Maat wanneer ik de usb poort aankoppel slaat mijn mp3 speler wel automatisch aan ( wat de bedoeling is). ik heb al verschillende keren de driver van de usb poort te vernieuwen maar mijn pc staat altijd tilt als ik dat probeer

Bijlagen

Gebruik je soms Windows 98 1e editie??
(of een oudere windows versie)
deze versies hebben namelijk problemen met de usb.

als dit het geval is werkt USB namelijk niet, ik heb het ook gehad, en moest toen Windows 98 2e editie installeren, nu werkt het wel.

ik heb mijn usb poort aan een andere computer aangesloten en de usb werkte ik heb ook gekeken of de pci slite werkt. Die doet het ook. Maar nadat ik alles geinstallerd heb kan mijn computer niets detecteren als ik iets aansluit aan de usb poort. Printer, scanner, mp3-speler. niets detecteerd hij. Ik zou echt niet weten hoe dit komt. De usb poort is win98 combatibel. Waarom doet die het dan niet.

usb poorten werken NOOIT bij windows 98 1e editie,
wel bij 2e editie

hoe kunt ge zien da ge win 98 2nd edition hebt want volgens mij heb ik da wel. En ja er staan geen gele uitroeptekens meer

rechtermuisknop klikken op mijn computer en dan eigenschappen. dan zie je welke versie je hebt

usb ondersteunig is wel degelijk aanwezig in win98 1e editie maar is ietwat buggy. zelf nooit gelazer gehad.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan