usb 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knager

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Hey. Ik heb 4 usb poorten.
Bij drie ervan staat UHCI USB 1.1 Controller
Bij 1 USB 2.0 Enhanced Host Controller

Nu vraag ik me af als ik aan die 2.0 een ding hang met 4usb poorten of dat kan zodat ik meer kan aansluiten aan de 2.0. Lijkt me wel maar vraag het maar voor de zekerheid :p ty

Laatst bewerkt:
Op die 2.0-poort kan je inderdaad een 2.0-hub aansluiten en behoud je dus de 2.0-snelheid.

Internet op 1.0? Hoe bedoel je?

Dat je draadloos internet hebt via een draadloze usb-netwerkadapter?

In iedergeval gaat je snelheid daardoor niet sneller of langzamer lopen. Dat maakt dus niks uit in de praktijk.

Ik heb draadloos internet via een modem waar 2 pcs aangesloten op zijn. wireles usb adapter staat r op de verpakking :cool: Maar ik sloot m net aan en toen zei de pc dat het sneller kon werken op andere usb.

Ik denk dat ze over andere apparaten hebben zoals harde schijf ofz want er staat
Onbekend usb apparaat is een snel usb apparaat.
Dit apparaat werkt met een lagere snelheid als deze op een trage poort wordt aangesloten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat ze over andere apparaten hebben zoals harde schijf ofz want er staat
Onbekend usb apparaat is een snel usb apparaat.
Dit apparaat werkt met een lagere snelheid als deze op een trage poort wordt aangesloten.

Ja, maar voor internet maakt dat niks uit. Het gaat er niet merkbaar langzamer of sneller van lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan