Usb 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
hallo mensen

Hoe zit dat nou eigenlijk met USB 2.0? hoe kom ik daar aan? ik denk dat ik 1.0 heb ofzo (want installeren op USB stick gaat heel erg langzaam). zijn er upgrades te downloaden of moet ik een ''device'' kopen?
en in die reclamefolders bij externe harde schijven staat ook altijd: USB high speed aansluiting, maar wil dat dan ook zeggen dat ie dat op mijn computer doet? ik begrijp het niet echt. Enkele duidelijkheid?

gr Thomas:cool:

USB 2.0 is hardwarematig geregeld op je moederbord. Je moet dus een 'modern' moederbord hebben, dan kun je USB 2.0 randapparatuur op die snelheid gebruiken.

Als je USB 1 heb werken alle apparaten met USB aansluiting wel, maar de verbinding is veel langzamer. Meestal krijg je ook een melding als je een USB 2 apparaat aansluit op USB 1. Deze melding heeft de boodschap dat het apparaat sneller kan werken.

Als je USB 1 hebt en je wilt over naar USB 2 kan dat door bv een USB kaartje in een vri PCI sot te steken en die aansluitingen te gebruiken.

Excuus, 'externe kaart' met USB kan inderdaad ook

Link werkt bij mij niet, ik krijg een error dat er geen winkelwagen aangemaakt kan worden

oke.

laptop-8-desktop-internal.jpg

kan ik hem gewoon daar onder plaatsen waar op het plaatje ''graphics card'' staat?

Gewoon in één van de vrije witte sloten.

Ik laat zelf zo veel mogelijk het slot onder mijn videokaart vrij, zodat de koeling hiervoor wat beter werkt. Maar dat is mijn voorkeur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan