usb 2 kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
ik heb een usb 2.0 kaart gekocht, in mijn pc geplugt en de pc ging over zijn nek :(. Hij gaf een blauw scherm met een foutmelding. Ik start hem opnnieuw op niks aan de hand. Ik heb geprobeerd de drivers te installeren gelukt, alleen de pc vindt de hele kaart niet eens. Ik heb geen idee hoe het komt ik heb hem al geprobeerd in andere sloten te doen of terwijl de pc aan staat maar het maakt niks uit. wie kan mij helpen? Ik wil dat windows mijn kaart vindt.

van sumexvision, ik heb hem vandaag gekocht op de pcbeurs

kaart uit de pc halen.
computer opnieuw opstarten.
computer uit zetten
kaart in de pc doen (liefst een ander slot dan waar deze in zat)
computer opnieuw opstarten
kaart moet dan herkend worden.

zo niet dan zou deze wel eens stuk kunnen zijn, zoals bertus al aangeeft.
heb je al bij hardware gekeken of daar een geel vraag teken staat.

G4M3R zei:
Ik heb geen idee hoe het komt ik heb hem al geprobeerd in andere sloten te doen of terwijl de pc aan staat maar het maakt niks uit..
Heel belangrijk, wel de pc uit doen alvorens de kaart te verwisselen, anders kan de pc of kaart onherstelbaar beschadigen.

ik heb een andere kaart erin zitten, en nu herkend windows hem wel :confused: en ik heb drivers ervoor. Ok alles geinstalleerd. Ik probeer als eerste mijn internet stickie erop te doen, herkent hij de stick niet :( :confused: wat nu te doen?

Internet stickie?

Heb je eerst de driver voor deze stick ook geïnstalleerd alvorens de stick te plaatsen?

Ik heb net mijn mp3 speler erop aangesloten en ik krijg deze foutmelding net zo als met alle andere hardware die ik erop aansluit :( wat meot ik doen???

Bijlagen

;) ja de internet stick was allang geinstalleerd anders kon ik deze vraag ook niet plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan