USB 2 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

berryherry

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
404
hallo,

ik heb het probleem dat mijn usb2 niet herkent word door Vista sinds ik opnieuw heb geinstalleersd terwijl hij dat met een vorige instalatie wel deed. Is er iemand die mij kan helpen om USB 2 weer aan de gang te krijgen?

Het gaat om een Dell Inspiron 1521

Ik heb al bij Dell gezocht maar kan daar niets over vinden.
 
Hallo,

Als de chipset niet geinstalleerd is op de computer dan zal internet het ook niet doen:p:rolleyes:.

ObAt

is geinstalleerd maar toch krijg ik de melding als ik mijn externe hd aansluit dat hij sneller werkt op een usb2 en dan kan ik klikken welke poorten vrij zouden zijn. maar ik heb al mijn poorten geprobeerd op mijn laptop maar nergens werkt hij
 
is geinstalleerd maar toch krijg ik de melding als ik mijn externe hd aansluit dat hij sneller werkt op een usb2 en dan kan ik klikken welke poorten vrij zouden zijn. maar ik heb al mijn poorten geprobeerd op mijn laptop maar nergens werkt hij

Je zou in Apparaatbeheer bij USB-Controllers de optie 'Stuurprogramma's bijwerken' kunnen proberen.
 
is geinstalleerd maar toch krijg ik de melding als ik mijn externe hd aansluit dat hij sneller werkt op een usb2 en dan kan ik klikken welke poorten vrij zouden zijn. maar ik heb al mijn poorten geprobeerd op mijn laptop maar nergens werkt hij


Krijg je deze melding ook bij andere USB - apparaten ? Bijv. USB stick of printer ?
 
dit heb ik gedaan maar dan krijg ik de melding dat de juiste stuurproggramma's zijn geinstalleerd.


wat als je deze dan verwijderd uit apparaatbeheer en opnieuw opstart?

normaalgezien gaat er een wizard dan zoeken naar de drivers en werkt het mogenlijk wel weer ;)
 
staat er in apparaatbeheer dus een uitroepteken, vraagteken of iets dergelijks bij usb-apparaten?
zoja, welke foutmelding?
 
neen, binnen apparaat beheer staat juist dat dit apparaat goed werkt :(

sorry maar ik heb ook geen idee meer waar het aan zou kunnen liggen...
ik hoop dat iemand anders een mogenlijke oplossing voor je heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan