Usb-2

Status
Niet open voor verdere reacties.

OLD_sAYLOR

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2001
Berichten
156
Goedenmiddag. Hoe krijg ik USB-2 op mijn computer? Ik heb een Gateway pentium 111. Het is voor een externe aansluiting waarbij een floppy-disk zit. Als ik deze in de pjuter doe en ik doe installeren, dan doet ie het niet. Hij vraagt wel om het juiste pad. Ik weet er verder even geen raad mee. Ik hoop dat dit voldoende informatie is. Groeten Dick ps. Op de floppy disk staat: DRIVER DISK for USB-2. Windows 98.
 
Hay Ron. Hij ondersteund het wel. Ik heb hem er al opgehad. Ik weet alleen niet meer hoe. Groeten Dick.
 
als je onder hardware / appraatbeheer kijt staan dan dan gele uitroep tekens als het apparaat aangesloten is ?
 
Ja er staan wel gele uiroeptekens, maar daar heb ik al gekeken. Ik zie daar niets van usb of zoiets staan. Of moet ik ze verwijderen? Dick.
 
wat staat daar precies voor de vraagtekens ??

Als het met usb controllers te maken heeft kun je ze verwijderen de diskette met drivers er in doen en dan op vernieuwen klikken.
Als je dan op geeft dat windows ook op diskette moet kijken voor drivers zou ie ze moeten vinden.
 
usb2

Nou Ron, ik ga het even bekijken. Als het niet lukt bel ik nog wel even. Voor nu hardstikke bedankt en nog een fijne avond. Dick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan