Usb 2 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

america

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2005
Hoi ,

Enige tijd terug ben ik ook al bezig geweest met mijn USB aansluitingen, maar ik denk dat ik gewoon geen usb 2 heb??
Nu lees ik hier regelmatig iets over Everest Home Edition, die heb ik gedownload, maar waar moet ik nu kijken om te weten te komen of ik usb 2 of 1 heb?? Ik zie zoveel staan, ik weet het even niet meer. Kan iemand mij daar mee helpen??

Groeten America

Je kunt ook gewoon in apparaatbeheer kijken, hoor, als zoiets er niet instaat, heb je het (nog) niet, de "USB 2.0 Enhanced Host Controller".

Het zou met de chipsetdrivers te maken kunnen hebben, welke type en merk moederbord, of PC heb je?

Ook heb je voor 98 speciale drivers nodig, en inien XP, vanaf SP1 wordt USB2.0 ondersteund.

In apparaatbeheer staat:
2 x : Generic USB Hub
2 x : Sis 7001 PCI naar USB open host controller
2 x : USB Hoofdhub

Dus geen USB 2 dan??

Ik heb XP Home edition met SP2
Moederbord: ECS K7S5A
CPU Type AMD Athlon XP

Er zijn 5 uitvoeringen van dit bord, als er geen (V) met/of een nummer achterstaat, heeft dit bord 2 USB 1.1 poorten, en geen USB 2.0 poorten.

Op te lossen door een 2 of meestal 4 poorts USB 2.0 PCI insteekkaart erin te zetten.

Moederbord: ECS K7S5A , 1245 Mhz (12,5 x 100)

Bedoel je dat nummer??

Nee, dat bedoel ik niet, maare, als je maar 2 poorten hebt, zijn dat gewoon USB 1.1 poorten.

Het ging om het versie nummer, (V2) of pro b.v.

Ow ok, nou lost in ieder geval een boel dingen op waarom ze het niet doen!!
Ga ik maar s kijken of iemand voor mij zo'n USB 2.0 PCI insteekkaart erin kan zetten.

Dank je wel voor je reacties
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan