usb 3.0 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaasje9

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2014
als ik mijn externe schijf aan sluit op mijn usb3.0 gebeurt er helemaal niks, de externe schijf gaat ook niet aan. de usb 3.0 poort erlangs doet het wel. wat is het probleem???

Ik heb ook een externe schijf van 2TB My Book Western Dig. die werkt en zonder driver te installeren, maar nog beter met driver toen ik driver voor geïnstalleerd heb, is het niet zo dat jij ook dat moet doen ?
Hoezo heb je niet type aangegeven van je externe schijf ?? je kan niet zomaar van iemand een effectieve antwoord krijgen als je zomaar vraagt ...... hoezo mijn schijf niet werkt als ik die op mijn USB poort aansluit ?
het kan ook zijn dat USB poort beschadigd is ..:(

o oké dan controleer ik dat, mocht ik er niet uitkomen dan breng ik hem terug naar de computerwinkel.
alles is geïnstaleerd de computer winkel zelf. en het is een samsung S2 Portable 640GB.
mischien kan u hier iets mee?

Laatst bewerkt:
Ach jonge pak maar gewoon die externe schijf in handen, en lees maar gegevens van zet maar die hier en ben bijna zeker dat iemand je goede antwoord zal geven

Ach eindelijk ooke nu ff afwachten, en zal je ben zeker in korte tijd hier heleboel tips krijgen ...
ik zal ook ff kijken, maar moet mijn eigen klusje eerst klaaren ..

Modedit: Overdreven smiley gebruik. Na 2 minuten al reageren is het zelfde als het niet gebruiken van de Knop "bericht aanpassen".

Laatst bewerkt door een moderator:
P/N:HX-MU064DA/G2 RATED: +5V (Maar hij is niet kapot, alle anderen poorten pakt ie wel. en alle anderen computers pakt hem ook.

Ik zei ook helemaal niet dat die kapot is maar dacht ik wel dat toch driver voor nodig is, heb ik beetje net gekeken rond op internet en zag ik dat die driver zeer moeijlik te vinden is ...
Zal wel strakjes meer zoeken, maar ben zoals ik zei druk bezig op dit moment ...

Korte Citaat dat ik over die HD vond :

Die software is inderdaad niet makkelijk te vinden. Het blijkt een harde schijf van het -uitstekende- merk Seagate te zijn..

Laatst bewerkt:
oke, er werkt niks meer op die usb poort. denk dat ik hem terug naar de winkel breng en hun laat fixen.

Welkom op Helpmij.nl :thumb:
Kijk eerst eens bij apparaatbeheer of daar niets vermeld staat als de schijf is aangesloten op de poort die niet werkt.
Gaat het om een onboard usb3 aansluiting of extern?

onboard, staat helemaal niks bij, (gebruik trouwens win 8.1)

maar ga dalijk op vakantie. dus kan pas hooguit op vrijdag weer kijken

:o Achh jonge dit is toch geen kwaad bedoelt, ik heb al die smilies automatisch ( bijna alle ! ) in mijn kop en tijdens typen onder mijn vingers automatisch verschijnen ze vaak, en soms loop ik weer door mijn commentaar
smilies te wissen, van mij die smilies questie kunnen ze ook helemaal uitgeschakeld worden ...toch ?? hoezo zijn ze hier op helpmij.nl aanwezig als ze voor helpmij.nl zo storend zijn ?

Modedit: Overdreven smiley gebruik. Na 2 minuten al reageren is het zelfde als het niet gebruiken van de Knop "bericht aanpassen".

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan