usb 3.0 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

radical03

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
als ik bij apparaatbeheer ga kijken krijg ik een foutmelding bij
NEC Electronics USB 3.0 Root Hub dan bij eigenschappen staat er apparaat start niet code 10.

Ik heb onlangs die driver van usb 3.0 geupdate met drivermax. (dat programma heb ik al buiten gegooid)

Ik heb nu ook die verwijderd en terug de driver gedownload van de asus website voor mijn usb 3.0 maar nog steeds het zelfde probleem.

Nou,bij ieder moederbord zit een driver cd.
Zeker kwijt.

ik heb gisteren (ik weet het lange tijd tussen) die cd er in gestoken. Ik hoop dat dat de juiste was er zat maar 1 in de doos. En die installeerde enkele dingen. toen vroeg mijn pc om herop te starten En toen hij opstarten liep hij telkens vast vanaf ik iets deed. Ik heb enkele keren opnieuw opgestart en telkens weer dat probleem. Maar na lange tijd wachten heb ik die programmatjes kunnen verwijderen dat geinstalleerd zijn door die cd. En alles was toen weer in orde maar mijn usb 3.0 heeft nog steeds het zelfde probleem...

De installatie van nec electronics usb 3.0 root hub mislukt als ik de driver van de site van asus probeer te installeren. (nadat ik de oude driver heb verwijderd.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan