USB 3.0 wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan007

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
hallo,
Afgelopen weekend mijn laptop een upgrade gegeven naar W8. Helaas is er iets mis met het stuurprogramma van mijn USB3.0 apparaat. Als ik er een usb stick (Corsair slader flash voyager 32GB) in stop verschijnt de foutmelding dat het USB apparaat een fout heeft veroorzaakt en dat Windows deze niet meer herkent. De oplossing om het apparaat opnieuw te verbinden werkt ook niet. Ik van alles gedaan waaronder het opnieuw installeren van het stuurprogramma. Op de site van Corsair komt ik ook niet verder. Het logboek gaat mijn pet te boven..... vandaar mijn hulpvraag.
Wie herkent het probleem en wat is de oplossing.
In de bijlage zit een txt bestand met het logboek van deze fout.
Alvast dank

Bijlagen

ik denk zelf dat het stuur programma nog niet met je usb 3.0 module om kan gaan met W8. omdat W8 natuurlijk een behoorlijke verandering is betekent dit ook verandering voor alle stuur programma's en dat die verandering nog niet is door gevoerd. een andere oorzaak zou ik zo niet weten. ik zou zeggen houd even de sitte van corsair in de gaten of neem contact met ze op.

mvg marius

Hoi,
probeer het volgende: ga in apparaatbeheer naar het stuurprogramma, klik rechts en klik op "Installatie ongedaan makken".
Herstart de pc en Windows zal zelf naar het beste stuurprogramma zoeken (Nieuwe hardware gevonden).
Als dat niet helpt ga je naar de website v.d. fabrikant van je pc en niet die van Corsair.

Bedankt voor de reactie.
@marius goed plan om corsair te mailen. Ga ik doen.
@Mik, jou actie had ook al gedaan en werkte ook net. Maar toch bedankt voor de tip.
Als ik antwoord van corsair heb deel ik uiteraard hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan