Usb accesoires werken niet na opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
Hallo,

Ik heb een probleem,als ik mijn pc opnieuw opstart werken mijn usb muis,cardreader en hub niet meer.
Ook start windows heel traag op.

Als ik mijn muis en mijn hub opnieuw in een ander usb slot plaats dan werkt het weer naar behoren.

Wie o wie kan mij helpen.

Met Zeer Vriendelijke Groet

Randy Hendrikx

Als je de muis en de hub in een ander slot hebt gestoken start windows dan wel goed?
Laten steken dan zou ik zeggen.
succes

Nee want als je dan weer opstart moet je hun weer in een ander slot steken

Welke windows heb je?
Doet zich dat prob allang voor?
Heb je daarvoor progs verwijderd ofzo?
Al eens geprobeerd met windows herstellen?
Dit doe door naar bureauaccessoires te gaan en dan systeemwerkset en windows herstellen nemen.

succes

Ik heb windows Xp prof.

Ik heb sinds 2 weken een nieuw moederboard en toen heb ik windows geinstalleerd en sinds dien geeft hij deze problemen.

Misschien van weinig belang maar bij mij is't net zo,heb ook Xp Pro sinds een week en mijn USB doet net hetzelfde,in een andere slot steken en dan doet ie het wel,bij mij zit er een ADSL modem op en da's wel knap lastig telkens.
Groetjes
Eric

Vlgs. mijn bescheiden info zou de USB kaart niet conform zijn voor werken met XP Pro en moeten we een recente Usb kaart steken die wel op Xp Pro werkt aldus een antwoord op een vraag die ik gesteld had aan Alcatel/Thomson ivm. met mijn probleem.
Greetz
Eric

De usb poorten zijn onboard op mijn moederboard.
Dus andere kaart zou misschien wel een oplossing zijn.

Het valt mij ook op dat windows wel erg langzaam opstart misschien dat dit er mee te maken kan hebben.

Ook daarvoor heb ik gezocht en volgens windows is dat weer een probleem die windows zelf nog niet kan oplossen.

Wel hebben ze mij gevraagd om een mailtje met daarin de usb informatie zodat hun misschien er achter kennen komen wat het probleem is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan