usb apparaat niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulus48

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2015
Ik heb een TomTom Start 60M, die ik via de TomTom usb-kabel op de laptop aansluit. Nu krijg ik voor het eerst steeds de melding dat het usb-apparaat niet wordt herkend, omdat een vorig usb-apparaat een storing zou hebben veroorzaakt.
Ik heb al alles geprobeerd. De usb-poorten verwijderd (de tomtom wordt namelijk op geen enkele usb-poort herkend), My Drive Connect opnieuw geïnstalleerd, niets helpt. Ik gebruik windows 10. Hoe los ik dit op?
Graag tot nadere info bereid.

Hoi Paulus ( nog eens ! :D )

Je zei : een vorig usb-apparaat een storing zou hebben veroorzaakt ? mogelijk is dat je die ooit uit USB poort uitgeplukt zonder dat je van tevoren die veilig op uitwerpen geklikt hebt ?

Kijk even of die Microsoft tip ( LET OP ! tip zeer uitgebreid is ! ) wat helpen kan ? -->> KLIK

En ... je kan ook even TomTom-Home in PC her-installeren proberen

Instructie installatie van TomTom-Home bij Windows 10 -->> KLIK

Laatst bewerkt:
Beste Roy.
Dank voor de hulp. Heb, op de laatste optie na, alles geprobeerd, maar heeft niet geholpen. Nu is het zelfs zo, dat er geen aansluittoon meer te horen is als de navigatie via de usb wordt ingeschakeld. Ook is er geen enkele vermelding onder de usb apparaten te zien. Voorheen werd tenminste nog aangegeven dat er een onbekend apparaat was aangesloten. Soms werd de code 43 vermeld bij de problemen. De usb-poorten werken wel, want ik heb ook de draadloze muis via de usb werken en die doet het op alle poorten. Ook hoor je dan de aansluittoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan