USB Apparaat word niet herkend. Oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamesJS

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2012
Hallo,

ik heb al bijna 1 jaar een externe geheugen van 2TB.. Sinds kort komt mijn laptop (Windows Vista) met de tekst Dit USB apparaat word niet herkend! Meestal staat mijn externe geheugen gewoon in de lijst als (F:) Maar nu niet meer..! Als mijn backups, foto's, en gedownloade films staan er op...! Heb niet z'n zin om die kwijt te raken zeg maar! Ik heb mijn pc al 2x opnieuw opgestart en het kabbeltje er wel 10x er in en de uit getrokken! Maar niks helpt!

Iemand die een oplossing heeft?

Mvg, GamesJS

Sluit de externe schijf eerst eens aan op een andere pc.
Wordt deze daar wel herkend?

Sloot je altijd wel af via veilig verwijderen ( dat groene V-tje?).

Kijk ook even in schijfbeheer of de schijkf daar mogelijk wordt weergegeven als niet beheerde ruimte en je deze slechts een schjfletter dient te geven).

@modag hij staat tussen apparaat beheer > USB-controllers als 'onbekend apparaat'

@Zoefff Ik sloot hem nooit af.. Hij zit altijd standaard in mijn laptop als mijn laptop uitging.. deed ik de stroom uit.. bij schijfbeheer? ( je bedoeld bij verkenner? (Bij verkenner staat mijn F schijf niet.. dus kan hem ook niet openen))

Hoi,

Nee je moet even rechter muisknop op deze computer klikken dan beheer kiezen en daar staat weer schijfbeheer bij.

Mijn pc vind hem op eens weer wel... :S Heb een andere usb HUB gebruikt....

Aangezien het volgens het verhaal gaat om een externe harddisk, de vraag dan ook naar die sectie verhuisd, ipv de geheugensectie

Jackall

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan