USB apparaat wordt niet herkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0164

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2012
Hallo,
Sinds 2 dagen geleden word mijn Internet wireless stick niet meer herkend op mijn PC. Ik kan dus ook niet meer op internet via die PC. Dit is al het 2e internet stickje die stuk gaat in 2 dagen!! Ik deed het nieuw gekochte stickje in mijn PC, werkte goed. Later op de dag haalde ik hem eruit en later weer erin en nu heb ik ook met het nieuwe stickje het probleem: USB apparaat wordt niet herkend.

Hoe kan het dat 2 van die stickjes in 2 dagen stuk gaan?!?!?!?(tenminste ik denk nu dat ze stuk zijn want ze werken niet meer. Ik krijg elke keer de melding dat het apparaat niet word herkend.
Alle andere USB apparaten werken wel en hebben geen problemen...

Hopelijk kan iemand me helpen:mad:

(driver van stickje opnieuw installeren, andere oude drivers verwijderen, PC herstarten, PC uitzetten stroom eraf halen usb apparaten loskoppelen en weer aan werkt niet, heb heel het internet afgezocht... )

Laatst bewerkt:
Als je ze aansluit op een andere pc kun je in ieder geval uitsluiten of het aan het stickje ligt of aan je computer. :)

Groeten Marcel

Als ze echt stuk zijn: terug gaan naar de winkel, je hebt 2 jaar wettelijke garantie (Europese wetgeving)

En wel de usb aan de achterzijde van de pc gebruikt.

Het probleem is al opgelost. Toch bedankt voor jullie reacties mensen:)
Met een nieuw stickje lijkt het weer opgelost.

Ben benieuwd hoelang dit stickje dan weer meegaat :rolleyes:

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan