USB apparaat wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ander kaartje of op andere computer eens kijken of alles werkt. Scan dat kaartje dan eens.

manamana ik had eerder al geschreven dat hij het op een andere laptop wel doet

Even een laatste bericht.
Ik heb nogmaals de Edge 800, ondanks dat hij het op een andere laptop gewoon doet, terug gezet naar fabrieksinstellingen.
Ook heb ik mijn laptop, ondanks dat andere usb apparaten gewoon herkend worden, terug gezet naar 5 dagen geleden en tot nu toe, 3x, gaat alles goed en krijg ik ook geen foutmelding bij het verwijderen dus voorlopig lijkt het opgelost. Voorlopig.

He tof dat het voorlopig weer werkt. Wat ik al zei in bericht met # 17 harde reset, dat lost vaak de meeste problemen op. Maar het maakt niet uit hij doet het weer en daar gaat het om. Jij ook bedankt en de aanhouder wint he. Kun je gelijk de oplossing aan Windows doorgeven als het blijft werken. :) Succes met de Edge verder.

Ik heb nog een leuke site voor je als je interesse hebt. Heel veel info over je Edge 800. Wel Engelstalig maar makkelijk met video filmpjes.

http://www.gpscity.com/garmin-edge-800-gps.html

Laatst bewerkt:
Ik had gisteren voordat ik schreef op Helpmij ook al terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat had toen niet geholpen. Bedankt voor je link en hier heb je er nog een terug. Daar wordt dmv. filmpjes van mrgps uitgelegd hoe Basecamp werkt en hoe je je Edge 800 moet instellen.
Voor nu iedereen bedankt voor het meedenken en helpen maar ik laat het nog even open staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan