usb bescherming

Status
Niet open voor verdere reacties.

stealhtfire

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
Berichten
70
hallo

ik had een paar dagen gelden software of mijn usb stick gezet en wat muziek nou wou ik op school muziek afspelen op de computer maar de computers vondt de software kenelijk niet leuk en heeft de hele usb stick geblockeerdt ofzo hij wordt nou op geen enkele pc meer herkent of geopent de software die erop staat heb ik nodig

school gebruik novell 6.0 ofzo als bescherming

weet iemand een manier om hem weer gewoon te laten werken
 
Nou, je stick is niet geblokkeerd, lijkt me. Ik denk eerder dat hij wat beschadigd is. Als je een backup hebt van alle bestanden kun je hem proberen te formatteren (rechtsklik op het station, formatteren dacht ik)
 
De USB-stick is niet beschadigd als er bestanden zijn geblokkeerd tot uitvoeren maar comleet formatteren zou de oplossing moeten zijn.
Anders: veel sticks hebben een schuifknopje waarmee je de stick kan blokkeren, misschien moet je deze even naar de andere kant schuiven.
 
als de usb stick in mij pc doe ziet de pc hem niet eens op geen enkele

maar als ik er een andere usb stick indoe werkt die gewoon

als ik probeer mijn "geblokeerde" te gebruiken op shool wordt de pc geblokeerdt omdat hij wel software kan zien wat erop staat:confused:
 
Maar als de stick wordt geblokkeerd wordt ie wel herkend, anders kan ie nooit geblokkeerd worden... wat een logica.:p

Ik zou gewoon even de stick dan even formatteren als dat lukt.
 
kan schijfdefragmentatie niet uitvoeren op dit type volume :( en als ik wil formateren gebeurd er niks
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan