usb cardreader

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiessie

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Berichten
61
hallo is het mogelijk om win 7 32 bit teinstaleren via een USB cardreader 8gb kaart

heb win 7 64 bit er opstaan
 
kan je pc van een card reader opstarten??
zoja dan kan het
kijk dus in je bios bij boot sequence
 
zal kijken wat moet er dan staan in de bios? boot from card ofzo?
 
Goedemiddag,

Je zou het via usb device kunnen proberen en anders gaat het niet dus.
 
Hoi,

Hoe bedoel je de bios op usb device zetten of het installeren.
 
het heeft niet gewerkt jammer genoeg maar is het dan mogelijk windows op meerdere cd's tebranden zodat je cd 1 cd2 en 3 etc hebt? heb geen dvd brander
 
Wat had je op het kaartje staan? de iso file of de bestanden die op de dvd staan?
je moet namelijk wel een bootabele windows voor usbstick(voor jou 'kaartje') maken
je laatste vraag is niet mogelijk denk ik
 
de iso bestand had ik gedaan op me micro sdkaart had eerst met windows 7 usb download tool maar dat lukte niet
 
dus de bestanden uit pakken en dan op de sd kaart zetten? maar die programma vroeg om een iso bestand
 
Hoi !

Je hoeft niet anders dan het volgende te doen:

Download de Windows 7 USB/DVD download Tool: http://download.cnet.com/Windows-7-USB-DVD-Download-Tool/3000-18513_4-10972600.html

Zet met behulp van dat tooltje de Win 7 DVD op je USB-stick/SD kaart.

Zet de stick/kaart in je PC, start opnieuw op en zet in het Bios de kaart/stick als eerste in de opstart-volgorde. (in jouw bios: USB selecteren)

Opstarten en ...Win 7 wordt geinstalleerd.

Greetz,

Harry.
 
in de bios wil dat niet moet ik wachtwoord maar die weet ik niet
 
Hoi !

Bios-batterijtje er 'n kwartiertje uithalen, terugplaatsen en dat probleem is ook weer opgelost !

Greetz,

Harry.
 
kan dat niet kwaad dan? geen instellingen kwijt? de tijd enzo of kan je dat dan weer goed zetten
 
Hoi !

Uiteraard moet je datum + tijd opnieuw instellen.

Verder kies je voor: "Default Settings"of: "Failsafe Defaults".

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan