USB conflict PTV hybride stick/WL-172 sitecom adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

barty

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2005
Hoi,
ik ervaar een conflict tussen de PCTV hybride stick en de WL-172 wifi adapter van sitecom. Ik krijg geen tv als de internet stick erin zit.

Systeem:
win xp home
Packard bell imedia computer 5803
sitecom router wl-173
adapter wl-172
PCTV stick USB hybrid

Moet ik ergens een irq veranderen?
Snap er de balle van.
Graag antwoord, mijn e-mail is veranderd: bartschuurman@casema.nl
Bij voorbaat dank.

Antwoorden per E-mail daar doen we niet aan ;).

Is in Apparaatbeheer ook een conflict te zien wanneer ze beiden ingeplugd zijn?

nee geen conflicten.
Volgens de troubleshooter is het een powerprobleem omdat de tv-stick het doet zodra ik de WL-172 verwijder. Dus misschien moet ik een hub met extra power aanschaffen?
Dank voor je reactie. Denk je ook dat dit het is?
B

Zitten de apparaten op een externe of interne hub? Interne hubs leveren meestal wel voldoende spanning (500 mAh).

dit bericht is achterhaald. zie volgend bericht

Laatst bewerkt:
hi,
bij de 4e USB root Hub staat onder Power:

wl-172 adapter 300 mA
PCTV 330e 500 mA

De som hiervan overschrijdt de 500 mA
Waarom zitten beide devices op 1 root Hub. Zo te zien heb ik ook maar 1 root Hub.
Ik denk dat ik dus toe ben aan een extra (powered) Hub??
Gaarne een reactie! Of kan ik het nog softwarematig oplossen??

vanmiddag Hub gekocht en aangesloten. probleem=niet opgelost!??? :mad:

vanmiddag Hub gekocht en aangesloten. probleem=niet opgelost!??? :mad:

Met of zonder eigen voeding?
De 500 mA zou per poort geleverd moeten kunnen worden.

Een USB-apparaat kan geheel of gedeeltelijk uit de op de bus beschikbare ‘Vusb’ gevoed worden. De stroom die een apparaat uit Vusb gebruikt, moet uiteindelijk door een hub geleverd worden. Een hub kan ook uitgerust worden met een eigen voeding. Een hub die uit de bus gevoed wordt, moet aan elk aangesloten apparaat 100 mA kunnen leveren. Een hub met een eigen voeding moet aan elk apparaat 500 mA kunnen leveren.
Dit betekent dus dat er voor elk apparaat maximaal 500 mA voeding geleverd kan worden, en er dus geen batterijen nodig zijn!

Als de apparaten geen conflicten opleveren weet ik het zo niet :confused:. Ze zijn wel beiden aanwezig?

moet zeggen: dit is het Zoveelste probleem dat ik ondervind met een Packard Bell computer. Ik schaf dat nooit meer aan. zowiezo geen A-merken meer voor mij, ben dat ge***** met conflicten beu!

listen, probleem is helega niet opgelost, groen vinkje of niet.
Irritante WL-172 installeert zich coute-que-coute op dezelfde USB-port als de pinnacle kaart. Blijft hij doen ook als ik alle USB-ingangen verwijder en opnieuw installeer.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
ADvies:
koop nooit een Packard Belllll
koop niks van sitecom!!!!!!!!!
is de tijd rijp voor USB tv -stickckckckckcks....?????!!!!?????

opgelost: wl-012 eraf gehaald. Belkin PCI kaartje gestoken. geen centje pijn meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan