Usb connector: waar op het moederbord en hoe moet hij erin?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phantom030

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2012
Hallo Allemaal,

Ik heb gister mijn moederbord verhuisd van een Thermaltake kast naar de NZXT Phantom kast.
Alleen heb ik nu nog 1 connector over waarvan ik niet weet waar hij op het moederbord erin geprikt kan worden.

Het gaat om de onderstaande connector
-USB (waar het eigenlijk om gaat) (ps dat blauwe ding wat je op de connector ziet heb ik niet)
case-usb-connector.jpg

Het moederbord (Asus Maximus Extreme)
AsusMaximusEx_9.jpg

asus_maximus_top_b.jpg

Ik vermoed dat de USB connector in 1 van de 2 blauwe moeten omdat de rode firewire is.
Alleen heb ik dit al geprobeerd en nou doet mijn muis niks meer.Waarschijnlijk verkeerd om.:o
Wie kan mij helpen?

Alvast hartelijk dank!

Laatst bewerkt:
Moeten deze niet links onderaan (op de afbeelding) worden gemonteerd? De plek bij je ledje etc. Kijk even in het boekje van het moederbord, staat vaak wel ingeschreven waar wat moet.

Laatst bewerkt:
Ja dat dacht ik dus ook.
Maar daardoor is er een muis overleden.

De connector is kleiner dan het gat waar hij in moet,maar iedereen zegt inderdaad dat plekje.
Je hebt 2 mogelijkheden op de foto http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=161669&d=1345203565 heb je dus de rode en daarna 2 blauwe,ik steek hem in de blauwe maar mijn muis zegt:bekijk het maar.

Ik zal het anders wel even omgekeerd proberen.

Probeer het is, post je resultaat maar hier. Ik zal even de handleiding van je moederbord opzoeken. Edit: Van die handleiding wordt je ook geen steek wijzer..

Laatst bewerkt:
Ik heb hem al gevonden!:thumb:

Tussen de PCI-E sloten zie je een klein blauw plaatsje waar de usb connector in kan.
Ik prik hem erin, en hopla hij werkt!!!:D

Nou,er kan dus een slotje op neem ik aan.
Bedankt voor het meedenken.;)

@geengezeik

Zowel in deze topic als in enkele andere topics zijn er berichten van jou verwijderd vanwege semimod gedrag.
Laat deze opmerking van mij een voorbode zijn van een Officiele waarschuwing.

Jackall

@geengezeik

Zowel in deze topic als in enkele andere topics zijn er berichten van jou verwijderd vanwege semimod gedrag.
Laat deze opmerking van mij een voorbode zijn van een Officiele waarschuwing.

Jackall

Nou nou, was alleen maar goed bedoeld. Maar oké. Zal er opletten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan