USB controller herkend niets meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

eduard33

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
Na een paar jaar perfect gedraaid te hebben heb ik opeens een usb probleem! Ik werk met een sweex card reader en een externe harddisk die het goed deden tot ik opeens 's morgens opstarten en niets meer via usb herkend. Krijg dus overal onbekent apparaat voor. Dus mijn usb printer werkt ook niet meer enz. Heb eerst alle drivers van mobo opnieuw geinstallerd maar dit werkte niet. toen uit nood een format c, en een nieuwe xp installatie met SP2. Dit heeft allemaal goed gewerkt want er staan bestanden op de harddisk waar ik dus nu niet meer bij kan!! Heel raar. Ook in mijn bios staat alles op enable. Het is een P4s8x-x asus mobo.

Wie weet er nog een tip??

Bedankt.:confused:

Heb je ook al in apparaatbeheer gekeken of daar alles goed staat. de melding staat er twee maal in.

Laatst bewerkt:
JA de usb apparaten staan er twee keer in

Het probleem is opgelost!! Na uren proberen heb ik vanacht de computer uitgezet, ook het stroom er af (stekker er uit) en vanmorgen na het opstarten herkende hij alles weer en werkt weer perfect!! Mijn dag is weer goed. Hoe het kan weet ik nog niet maar ik kan weer met een schone computer aan de slag.

Eduard :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan