USB controller wordt niet herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.
MJa...ik heb dat dus gedownload maar voordat ie echt gaat installeren zegt ie dat een INF update niet nodig is:rolleyes:

Konijn,

Als je nu in apparaatbeheer eens met de rechtermuisknop op die regel bij dat vraagteken klikt.
En dan kiest voor bijwerken stuurprogramma en dan
aangeeft dat hij ook op internet mag zoeken naar
eventuele updates ?

Of heb je dit al gedaan ?

Remy

Mocht je toch een andere INF willen installeren, dan moet je tijdens het bijwerken van het stuurprogramma blijven herhalen dat je zelf wilt kiezen wat je installeert, hierdoor verdwijnt de beveiliging van XP waardoor hij constant zegt dat je geen update nodig bent van het INF bestand. Wel onthouden natuurlijk waar je die INF hebt opgeslagen..

Ik hoop dat dit voor jou de oplossing is, want bij mij werkte deze oplossing ook niet. Ik heb nog steeds uitroeptekens bij de USB staan.

Iemand een idee, hoe dit in HELPMIJ's naam mogelijk is???

Groeten Iwan

Nee, de manier van Remy heeft niet gewerkt en die van DJ Twente ook niet, hij zegt nog altijd dat er geen INF update nodig is.

HIJ DOET HET!!!!

Eindelijk, en de oplossing was eigenlijk heel simpel.
In de Bios stond de IRQ-verdeling op automatisch, die heb ik op Manual gezet, en daarna alle IRQ op de waarde PCI PnP gezet. Er stonden er nog een paar op ISA, maar die gebruik ik toch niet met de huidige kaarten die er zijn.
Even opnieuw opstarten, en de USB werkt als een trein.

Groeten DJ Twente

Bijlagen

• phto0004.jpg
    phto0004.jpg
    49,7 KB · Weergaven: 33
Geplaatst door DJ Twente
HIJ DOET HET!!!!

Eindelijk, en de oplossing was eigenlijk heel simpel.
In de Bios stond de IRQ-verdeling op automatisch, die heb ik op Manual gezet, en daarna alle IRQ op de waarde PCI PnP gezet. Er stonden er nog een paar op ISA, maar die gebruik ik toch niet met de huidige kaarten die er zijn.
Even opnieuw opstarten, en de USB werkt als een trein.

Groeten DJ Twente
Als ik dit ga doen weet ik zelf niet wat ik ben aan het doen.
Toch maar gewoon doen?:D

Tja, ik heb het wel aangedurfd, en het resultaat mag er zijn, schrijf alleen wel even op wat je gedaan hebt, dan is het makkelijker om het later weer terug te zetten. Ik weet wel, dat je in dit scherm waar ik dat verandert heb, geen systeem-error krijgt, dus wat dat betreft kan het geen kwaad.

Kijk anders even naar dat plaatje dat ik er bij heb gedaan, zo staat het nu bij mij, en nu werkt het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan