USB-controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

albert bb

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2005
Berichten
6
Ik heb een computer met XP profesional.
In een maand tijd heb ik de C- schijf al zo'n 7 keer geformateerd. en windows erop gezet
elke keer soms binnen een dag en soms duurde het rond een week dat er weer fouten op de C schijf komen, als de eerste foutmelding komt dan duurd het maar even of er komen meer meldingen. dan heb ik zomaar kans dat hij spontaan opnieuw probeerd op te starten,
maar dat lukt dan al niet meer omdat de C beschadigd is. ik heb al een nieuwe harde schijf gekocht, maar daar krijg ik het zelfde probleem.
Als ik de C- schijf opnieuw formateer en windows er weer op zet. dan moet ik naar apperaatbeheer om de drivers voor verschillende apperaten installeren
de meeste drivers kan hij wel vinden, maar voor de
SM-buscontroller en de USB-controller kan ik nergens wat voor vinden, zelfs niet op internet.
zou het misschien mogelijk kunnen zijn dat ik een conflict krijg met de USB als ik meerdere randapperatuur op de comp wil aansluiten terwijl de controller driver niet is geinstalleerd, en dat daarom de c-schijf beschadigde bestandjes krijgt??????

wie heeft hier ervaring mee, en wil die met mij delen

bvd.
 
een heeeeeeeeeeeeeeeeeleboel vragen, maar heb je de met de pc meegeleverde disk / de cd rom al geinstalleerd?
 
Heb je service pack 1 of 2 geinstalleerd?:)
 
Usb

Ik heb de cd van de hardeschijf gebruikt om partities te maken en formateren, en bij windows heb ik nergens sp1 of 2 gezien, zit sp1 niet standaard in windows ?.
zo niet. kan ik het nog downloaden?
heeft dat dan met mijn probleem dat de hardeschijf elke keer beschadigd te maken dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan