usb data cable unit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik bij mijn Siemens datasuite kijk kan ik onderstaande poorten veranderen.
Misschien dat er bij jou ook zoiets aanwezig is.

attachment.php

Bijlagen

• afbeelding1.gif
    afbeelding1.gif
    11,7 KB · Weergaven: 88
Laatst bewerkt:
nou we ut over siemens data suite hebben
mijn neef had ook zo'n cable gekocht en dan kreeg hij de melding als hij dat programma opstarte dat dat de cd niet an de windows xp eisen voldeden

Geplaatst door computerfrank
nou we ut over siemens data suite hebben
mijn neef had ook zo'n cable gekocht en dan kreeg hij de melding als hij dat programma opstarte dat dat de cd niet an de windows xp eisen voldeden
Ik heb daar geen problemen mee gehad, heb trouwens het programma van de Siemens site gehaald.

Geplaatst door computerfrank
kan ik het ook downloade en ik heb de cable?
Sorry, ik snap je vraag niet helemaal.
Wil je de Siemens datasuite downloaden of het programma voor je eigen GSM?

voor mijn eigen sony ericsson want deze software doet het niet hij kan mijn telefoon nie vinden

maar mijn probleem is gewoon dat de computer mijn telefoon niet kan worden gevonden en daar wil ik graag hulp bij als dat kan

Heb je ook al gekeken naar de poorten of je daar het één en ander kunt veranderen?
Het installeren van het programma lukte toch wel goed?
Als je programma goed geïnstalleerd is, zit het'm in instellingen ben ik bang.

Bij die Siemens van mij moest ik eerst ook nog een COM-poort emulator (zeg ik dat goed?) installeren.
Ik heb totaal geen verstand van hoe het met de telefoon van jou gaat, maar misschien moet je ook nog zoiets installeren.

misschien wel maar ik snap het niet zo goed ik heb de usb er in zitten verbonden met telefoon ik heb sony ericsson j200i

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan