Usb Doet Het Niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijntje15

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Berichten
16
Hallo,
Ik had eerder een goede usb, op mijn PC.
Ik heb een:
- usb muis
- kingsotn usb stick 1 gb
- usb bluetooth stick
- camera
- webcam
- mp3
- mobiel (2)
- card reader

Ik was gewoon aan het pc- en in een keer staat er, het usb apparaat wordt niet herkent, lekker dus... Al mijn usb apparaten, welke ik ook aansluit, niets doet het meer!

Ik zit nu met een oude muis, zonder scroll, help me!

Greetz Martijn
 
Laatst bewerkt:
Gebruik je een aparte USB kaart die je op je moederboord plugged, of zijn de USB poorten standaart aangesloten op het moederboord?
 
Sorry,zo veel weet ik er ook niet van, maar dit wel:

ik heb de PC gekocht, en de usb zat er al in.
Ingebouwd, aan de voorkant (3 poorten) de achterkant (2 poorten) naast de internetpoort.

Meer weet ik eerlijk gezegd niet, alleen wel dat ik elke keer zo'n irritant textbalonnetje rechtsonderin krijg!

groetjes...
 
je usb drivers opnieuw installerne:thumb:
 
Heej Bedankt!

Bedankt, dat zal wel helpen!

Maar,bedoel je van de PC of van de muis,cardreader, bluetooth stick, enz... want de muis en usb stick hebben geen drivers.

En owja, als het van de pC moet, waar doe/haal ik het vandaan???

INIEDERGEVAL:D:D:D:D:D:D:D:D:D BEDANKT!:D:D:D:D:D
 
En zowel de USB poorten voor als achter werken niet? Dat is vreemd. Het is moeilijk om vanaf hier te kunnen zeggen wat het probleem is: Op de eerste instatie dacht ik dat er een kabel los zou moeten zijn gegaan of iets dergelijks, maar de kans dat het zowel voor als achter gebeurd op hetzelfde moment lijkt me klein. Misschien iets softwarematigs, maar daar moet iemand met wat meer verstand over dit onderwerp dan mij maar even over reageren. :thumb:
 
drivers van je usb kan je vinden op je moederbord cd of van de site van je merk moederbord :thumb:
-edit-
en dan bedoel ik de drivers van je pc :p
 
Laatst bewerkt:
en Mmore dat dacht ik eerst ook maar daarna dacht ik aan software doordat Martijn zei dat hij zoeen irritante textballonnetje heeft. :D
 
Heel erg bedankt!

Heej, bedankt jullie allebei!
Maar, helaas... Tevergeefs...
Ik heb een cd met de drivers, en installeerde deze, nu heb ik service pack 2 verwijderd, en installeer deze opnieuw!

Misschien helpt dat!

Ik vertel als het is gelukt, zo niet... jullie nog ideen??

Maar, echt bedankt voor jullie aandacht!:D:D:D
 
No...

Nou, lekker is dat weer.... Het hielp NIET!

jammer! Maar, helaas,dan maar zonder USB! (dat kan tog niet)

Ik zou niet weten waar ik heen moet, wat ik anders moet doen:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Tschus
 
Wat denk je?

Wat denk je dat het antwoord is???

:evil::evil::evil:Niet gelukt!:evil::evil::evil::evil:

IK BEN BOOS
:p

Jammer zeg!

Groetjes...
 
valt hij nog onder garantie dan aan de pcdokter vragen en zo niet maak je kast open kijk of er iets loszit of is doorgebrand of dat er zoveel stof opzit dat hij iets blokkeert. ik hoop dat hij het nu wel doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan