USB Doet niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkSoul

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
ik heb net xp geinstaleerd
maar de usb kabel doet het niet
er komt ook zo'n popupje
ik weet dat ik de hardware opniuew moet instalerenmaar waar?

naam is volgens mij = Data stick ofzo

Laatst bewerkt:
In het onderdeel Apparaatbeheer (te bereiken via het configuratiescherm, onderdeel Systeem, tabblad Hardware, knop Apparaatbeheer) staan de inmiddels door Windows gedetecteerde hardware-items. De met een geel vraagteken gemarkeerde hardware-items zijn voor Windows onbekend en daarom nog niet van een driver voorzien.
Staan er na het doorlopen van de Windows-setup nog niet herkende hardware-items in het Apparaatbeheer, dan kunnen deze wellicht alsnog via Windows Update worden geïnstalleerd. Biedt ook dit niet de oplossing, dan moet worden teruggevallen op de door de fabrikant geleverde drivers. Deze worden doorgaans bij aanschaf van de hardware op een CD meegeleverd, het is echter beter de driver van de website van de fabrikant te downloaden zodat met zekerheid de meest recente versie wordt geïnstalleerd.

hij doet het nog steeds niet
ohja mijn pc was eerst gecrasht toen heeft iemande r een nieuew moederbord ingezet dus niet meer die ouwe

usb problemen met xp willen ook nog wel eens oplossen door sp2 te instaleren. weet je toevallig of je sp2 van xp er al op hebt zitten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan