usb en cardreader ALDI Medion 8383 XL uit 2004 werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

JOLLLEKE

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Na een vastgelopen harde schijf is er een nieuwe geinstalleerd. Helaas werken de usb ingangen en de cardreaders aan de frontzijde niet meer. Volgens de pc-zaak zouden de drivers niet meer te achterhalen zijn... Het zal wel maar is lastig om telkens de achterzijde te moeten gebruiken.
Heb op de medionsite drivers voor de cardreader gevonden maar dat zullen wel niet de goede zijn. Ik weet ook niet hoe je het precies moet doen.

Het is een wat ouder beestje maar wie kan me helpen?
http://www.zdnet.nl/reviews/32199/test-van-aldi-medion-titanium-md8080-xl/

Thanx

Waar is de CD die indertijd met de machine werd meegeleverd?

Geef svp even het serienummer van de pc
MEDS/N- ???

Laatst bewerkt:
Eh, als de USBpoorten op de achterzijde het wél doen, en die op de voorkant níet, is het dan niet logisch om nog even te kijken of die wel aangesloten is op het moederbord?
Aangezien er een nwe harddisk in is gekomen .....

serienr en aansluiting moederbord

Waar is de CD die indertijd met de machine werd meegeleverd?

Geef svp even het serienummer van de pc
MEDS/N- ???

Hoi,

Het serienummer is 11148010110403 sys 1148.01(nl)
I
Bedankt voor je snelle reactie. Ik ga ook even kijken of ik kan zien of er een aansluiting op het moederbord is gemaakt zoals hierna voorgesteld. Ik neem aan dat de computerwinkel dat heeft gedaan...

aansluiting check

Eh, als de USBpoorten op de achterzijde het wél doen, en die op de voorkant níet, is het dan niet logisch om nog even te kijken of die wel aangesloten is op het moederbord?
Aangezien er een nwe harddisk in is gekomen .....[/QUOTE[/B]

Bedankt voor je snelle reactie,

Ga kijken of de pcwinkel dat vergeten is en of ik dat sowiezo kan zien...

Thanx alvast.

Aangezien er een nwe harddisk in is gekomen .....[/QUOTE[/B]

Bedankt voor je snelle reactie,

Ga kijken of de pcwinkel dat vergeten is en of ik dat sowiezo kan zien...

Thanx alvast.

Ja hoor! drie kabels gevonden die los hingen vanaf de cardreader/usb. Deze aangesloten op de lege plaatsen op het moederbord waarna de usb's weer werkten. De card reader werkt nog niet maar die gebruik ik toch bijna nooit.

Bedankt allebei voor het meedenken en de oplossing!!

JOLLLEKE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan