Hoi lieve helpers 
Ik heb een probleem met mijn USB poort(en), geen van de poorten (voor of achter in de PC, onboard of op een apparte kaart) wil mijn opslag media uitlezen. Externe HD of USB memory stick maakt ook niet uit (alle USB apparaten werken wel op andere PCs)
Ik ben al een behoorlijke tijd aan het googlen (weken) naar oplossingen zonder veel succes.
Oplossingen die ik al geprobeerd heb:
- Uninstalleren van de USB poorten, laten her installeren... etc
- Diverse Registry aanpassingen/verwijderingen
- USB.inf en andere USB gerelateerde installaties gedaan
- diverse patch oplossing etc geprobeerd.
- Deze oplossing van M$ geprobeerd, maar ik mag ondanks admin rechten niks in de Registry verwijderen (iemand hiervoor een oplossing?)
We heeft er nog ideeen voor mij?
Hier alvast een overzicht van apparaat beheer en het probleem... Apparaat start niet. probleem oplossen (van windows) helpt natuurlijk ook weinig (en tevens ook al geprobeerd)
[smallimg]http://img502.imageshack.us/img502/1921/usbprobleemvq6.jpg[/smallimg]
Klikbaar.
Hey bedankt alvast voor alle input!

Ik heb een probleem met mijn USB poort(en), geen van de poorten (voor of achter in de PC, onboard of op een apparte kaart) wil mijn opslag media uitlezen. Externe HD of USB memory stick maakt ook niet uit (alle USB apparaten werken wel op andere PCs)
Ik ben al een behoorlijke tijd aan het googlen (weken) naar oplossingen zonder veel succes.
Oplossingen die ik al geprobeerd heb:
- Uninstalleren van de USB poorten, laten her installeren... etc
- Diverse Registry aanpassingen/verwijderingen
- USB.inf en andere USB gerelateerde installaties gedaan
- diverse patch oplossing etc geprobeerd.
- Deze oplossing van M$ geprobeerd, maar ik mag ondanks admin rechten niks in de Registry verwijderen (iemand hiervoor een oplossing?)
We heeft er nog ideeen voor mij?
Hier alvast een overzicht van apparaat beheer en het probleem... Apparaat start niet. probleem oplossen (van windows) helpt natuurlijk ook weinig (en tevens ook al geprobeerd)
[smallimg]http://img502.imageshack.us/img502/1921/usbprobleemvq6.jpg[/smallimg]
Klikbaar.
Hey bedankt alvast voor alle input!
Laatst bewerkt door een moderator: