USB externe opslag media

Status
Niet open voor verdere reacties.

namliam

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2007
Hoi lieve helpers :)

Ik heb een probleem met mijn USB poort(en), geen van de poorten (voor of achter in de PC, onboard of op een apparte kaart) wil mijn opslag media uitlezen. Externe HD of USB memory stick maakt ook niet uit (alle USB apparaten werken wel op andere PCs)

Ik ben al een behoorlijke tijd aan het googlen (weken) naar oplossingen zonder veel succes.
Oplossingen die ik al geprobeerd heb:
- Uninstalleren van de USB poorten, laten her installeren... etc
- Diverse Registry aanpassingen/verwijderingen
- USB.inf en andere USB gerelateerde installaties gedaan
- diverse patch oplossing etc geprobeerd.
- Deze oplossing van M$ geprobeerd, maar ik mag ondanks admin rechten niks in de Registry verwijderen (iemand hiervoor een oplossing?)

We heeft er nog ideeen voor mij?

Hier alvast een overzicht van apparaat beheer en het probleem... Apparaat start niet. probleem oplossen (van windows) helpt natuurlijk ook weinig (en tevens ook al geprobeerd)
[smallimg]http://img502.imageshack.us/img502/1921/usbprobleemvq6.jpg[/smallimg]
Klikbaar.

Hey bedankt alvast voor alle input!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ehm, de chipsetdrivers van je moederbord ge-installeerd?

Het staat onderaan mijn vraag (OK niet de beste plek blijkbaar) dat ik XP Pro draai.

Ik ben admin op de machine, dus dat is raar...

Mede het probleem is dat het ooit gewerkt heeft, sindsdien is er niets of niet veel veranderd. Ik heb ook problemen gehad met mijn CD/DVD stations, uiteindelijk gevonden dat ik ook weer iets in het registry aan moest passen.

Al dat handmatige gedoe in het Registry, waar is de goede oude tijd dat alles gewoon werkte... Als iemand een mogelijke reden weet waarom ik dit niet in de registry mag aanpassen/verwijderen?? Ik had natuurlijk eerst een backup gemaakt.

Ik ben nieuw op het forum dus ik zie niet helemaal of het is opgelost (kwam dit onderwerp tegen via google) maar heb je al geprobeerd om in veilige modus je register te bewerken ? of maak een ander account aan en geef die admin rechten en probeer daarmee je register te bewerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan