USB formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

GNBroekhoff

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2013
Ha allemaal,

Ik heb een Kingston Datatraveler 111.
Op deze usb kan ik geen bestanden plaatsen of verwijderen.
Ik heb HP USB Disk format tool al geprobeerd,
maar deze wilde ook niet verder.
Misschien is er nog een andere oplossing?
Mischien is hij gewoon kapot??

Ik hoor wel

Heb je deze stick in een normale Nederlandse winkel gekocht? Nieuwe stick?

Hoi GNBroekhoff

Kijk ik kwam tegen twee tooltjes via welke je een USB stick op fouten kan controleren en zo ook ongv. achter-komen of die USB stick kapot goed of niet werkend meer is,
zelf heb ik nog niet die uitgeprobeerd en met eigen woorden kan ik je niet vertellen hoe die precies werkt, maar het lijkt me zeer interessant en ook een mooie tip om die ook uit te proberen ..
Site is Engels en zal je merken dat ze daar zeggen dat aangeraden is dat USB-stick welke je testen wil moet 100% leeg zijn ( ! ! ), en noemen ze dus twee Test-tools zoals ''RMPrepUSB'' en ''H2testw''
bovenste ''Check Flash'' is volgens mij alleen maar ongv. voor zoals windows schijf-fouten te controleren ofzo ( zoals ik zei ken ik die nog niet ! ) maar in ieder geval en sowieso jij zelf kan dat ook uitproberen en ook uittesten
mocht wel jouw USB-stick kapot te blijken alle die testjes en controles met betreffende tools kunnen ze dan geen kwaad ..... toch ? :(

KLIK -->> https://www.raymond.cc/blog/how-to-check-and-test-usb-flash-drive/

Laatst bewerkt:
Mijn ervaring met zowel kaartjes als sticks is in die zin niet bijster goed, dat zowel dure als goedkope exemplaren defect raakten. Eenmaal een probleem mee, dan bleek het afgelopen en moest ik ze vervangen.
Ik heb nl. ook reparatietooltjes geprobeerd, maar uiteindelijk bleek toch telkens dat dit maar tijdelijk soelaas biedt en je in feite een onbetrouwbaar medium overhoud.
De eerder genoemde test heb ik wel vertrouwen in en ga ik bij nieuwe problemen eens proberen: https://www.raymond.cc/blog/how-to-c...b-flash-drive/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan