USB geheugenstick start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emrah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2007
Hey,

Als ik mijn Sandisk Cruzer Crossfire van 1 GB aan de USB-poort van mijn ( of ieder ander ) pc aansluit, reageert die helemaal niet. Daarmee bedoel ik dat er zelfs geen stroom op komt.

Heeft iemand dit al eerder gehad of heeft iemand misschien een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen ??

Bedankt alvast.

yah klinkt in principe logisch, maar er is niets mee gebeurd waardoor die kapot zou kunnen zijn. hij gaat toch niet vanzelf kapot neem ik aan.
maar jah....

bedankt ;)

usb firewire

Hallo,

Eerst zou er m.i. eens moeten nagegaan worden indien er andere componenten op deze
USB poorten werken (vb. card reader, of iets anders.) Indien deze toestellen wel werken, ware het waarschijnlijk nuttig nieuwe drivers te installeren voor die USB stick.
zie link hieronder:
SanDisk 1GB Cruzer Crossfire Flash DriveSanDisk Cruzer Crossfire USB flash drives maximize your world of entertainment! ... Look for updates on the Cruzer Crossfire at SanDisk! ...
www.mittoni.com.au/sandisk-1gb-cruzer-crossfire-flash-drive-p-2306.html - 43k - In cache -

Groeten

Rogerout dank je wel voor de info ...

En Frisian, sorry dacht dat de sectie wel goed was ;)

Herkenning

HERKENNING USB STICK DOOR PC(of niet herkenning) Het komt vaker voor dat een pc de hardware niet herkent.In apparaatbeheer wordt de stick wel vaak herkent. Het niet herkennen kan verschillende oorzaken hebben. Probeer de stick op een andere usb-ingang,of op een usb-ingang achter op de pc. Een eventuele verlengkabel van de stick kan ook voor deze problemen zorgen. Maar meestal heeft het te maken met de stroomvoorziening van de USB-poort(ingang).De pc kan n.l. maar beperkte stroom leveren aan externe apparaten,dat veroorzaakt dan problemen met het uitlezen,in dit geval van de stick. Eigenlijk is er hiervoor maar een goefde oplossing en dat is de volgende: Schaf een extra USB-2 hub(een soort verdeelstekker) aan.Deze is voor een paar tientjes te koop in de computerwinkel o pde hoek van de straat.Let bij de aankoop er wel o pdat de hub een eigen stroomvoorziening heeft want anders heeft Uw pc er nog een stroomverbruiker bij en dan wordt het probleem nog niet opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan