usb geluidje

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyberstefke

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Sinds gisteren maakt m'n pc om de paar minuten het geluidje van een usb-apparaat dat wordt ingeplugd. Nooit dat van één dat wordt uitgetrokken. Heb al elke usb-poort vrijgemaakt, maar geluidje blijft voortduren. Iemand een idee hoe ik dit uitzoek?

{Ik heb ondertussen even het geluidje 'insert hardware' aangepast en nu maakt 't dus dat geluid. Het heeft dus wel degelijk te maken met een apparaat plug-in en is dus niet afkomstig van een ander progje ofzo}

Laatst bewerkt:
Iets vergelijkbaars eerder gehad, misschien kun je er wat mee:
Open Apparaatbeheer (= devmgmt.msc ), klik de sub elementen per stuk open en kijk of er telkens een apparaat verschijnt en weer verdwijnt. Vraagt goed opletten.
Heb je een keer achterhaald wat het is (in mijn geval zo'n vingerafdrukherkenner die toch niet werd gebruikt), rechtsklik erop (vraag weer timing) en kies Uitschakelen.

Tijs.

Hallo.

is het misschien mogelijk om systeemherstel even te doen, een paar dagen terug gaan. Voor die tijd heeft het zeker goed gewerkt. Heb je iets zitten doen op je PC.

Maar eerst even hier naar kijken. (als je die hebt)
Kijk eerst eens even naar je USB van je muis en/of toetsenbord. Zit dat allemaal goed erin. Even eruit halen en opnieuw er in stoppen.

Misschien dat daar iets niet goed is. Kijk ook eens bij apparaat beheer, rare tekens of zo, geel uitroepteken.?? of zoiets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan