usb herkent niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

monique002

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
ik heb sinds vorige week een nieuwe laptop, een Acer Aspire 5732Z maar ik krijg er geen muis op aangesloten?? ook mijn geheugenstick herkend m'n laptop niet.

bij mijn computer word ook geen verwisselbare schijf aangegeven of herkend.

wat kan of moet ik nu doen?

gr. monique

hoi hoi

ik heb via de acer site de stuurprogramma's gedownload maar wat dan?? en ik heb ze gewoon in mijn documenten opgeslagen is dat goed? of waar moet ik die bestanden plaatsen?

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Mag ik vragen welke windows versie je hebt vista win 7 xp ?
Heb je als je de usb stick er in zet in de usb poort al eens gekeken bij schijf beheer
en als hij net nieuw is lijkt me dat de drivers wel oke zijn
Kijk eens bij apparaatbeheer of daar gele tekens staan.

Laatst bewerkt:
goeiemiddag,

ik heb windows 7 home premium (64)
en ik kan niks vinden van schijfbeheer bij usb poort

en bij apparaatbeheer staat wel een geel teken maar bij netwerkadapters?? snap ik ook niet maarja eerst maar eens die usb uitdokteren dacht ik.

grt

Hoi,

Je weet hoe je bij schijf beheer komt? en is toch vreemd dat je bij een nieuw notebook je een driver mist. ik zou deze wel even installeren dan weet je zeker dat alles goed is wat dat aan gaat.

nee weet ik niet hoe ik daar kom.

en hoe ik die driver moet installeren weet ik ook niet als ik die zou missen.

grt

Hoi,

Ik zou dus eerst even de driver doen je hebt volgens mij alwat gedownload maar je moet in ieder geval de lan driver van Atheros hebben zie bijlage

Bijlagen

• Acer.PNG
    Acer.PNG
    67,5 KB · Weergaven: 47
ik heb inmiddels met de helpdesk van acer gesproken en vanalles geprobeerd maar ik moet de laptop opsturen en dan word het probleem verholpen.

bedankt voor de reacties :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan