USB Hub geeft fouten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wortel

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hello !

Zodra ik een van mijn USB hub (extern gevoed) in de PC steek krijg ik in mijn apparaten beheer een geel vraagteken. Ik moet een driver installeren voor de HUB. Ik heb geprobeerd om een USB driver te vinden op de moederbord CD maar die vindt de PC helaas niet.

Hebben jullie mogelijk een oplossing ?

Groet,
Daan

Ik denk niet dat de externe USB-hub zelf het probleem is, maar het apparaat/de apparaten die eraan gehangen zijn! Ook kan het zijn dat die USB hub bijvoorbeeld ruimte biedt aan memorycards, en ook daar moet wat voor geïnstalleerd worden (gebeurd meestal automatisch overigens).

Geef eens het merk & type van de hub. En meld ook of er al een apparaat aanhing of niet, en welk apparaat (weer merk & type) dat dan is/zijn. Vermeld ook welk moederbord je hebt (weer merk & type), als je die externe USB hub aan het moederbord hebt aangesloten. Is die externe USB hub aan een USB insteekkaart gehangen, geef ook daar weer merk & type. Vermeld ook welk besturingssysteem je draait, en met welk Service Pack.

Met de weinige concrete informatie die je in je posting gegeven hebt kunnen we niet veel uitrichten, vandaar al de vragen hierboven.

We horen het wel.

Tijs.

Probeer USB-hub op een ander computer??

Dank allen,

Een driver van een andere USB device ge-deinstalleerd en hoppa !

Groet,
Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan