USB Hub op Stopcontact

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoepdeJong

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2012
Ik heb vandaag een Icidu usb 2.0 hub gekocht die ik graag wil aansluiten op het blokje van apple (Waar je je usb kabeltje in doet) om meer usb kabeltjes aan te sluiten, maar dit blijkt niet te werken, ook als ik hem aansluit op de usb auto lader of in het monitor werkt het niet, maar als ik het aansluit op een computer werkt het weer wel.
Werken usb hubs alleen maar icm een computer of geven ze te weinig stroom of is er een ander probleem?

Waar wil je de hub voor gebruiken? Stroomvoorziening naar je apparaten of meer apparaten aansluiten op je pc?

het feit dat het niet werkt is maar goed ook je kan niet zomaar meerdere apparaten opladen op een lader die daar niet voor geschikt is ze zullen traag opladen en ja kan je lader verbranden

Je kunt USB-hubs met eigen stroomvoorziening kopen (220 stekker in het stopcontact). Zelf heb ik er een van Belkin.

Wat bedoel je precies?

USB-hub -> 9 volt auto-adapter -> 220 stopcontact?

Eeh.. dat weet ik niet maar het lijkt mij dat het apparaat er nog steeds niet voor gemaakt is.. De hub die je nu hebt heeft toch helemaal geen stroominvoer? Dan moet je alsnog omzetten van 9V naar USB.

vanwaar haal jij 9 volt usb is 5 volt en auto 12 volt ?
koop gewoon een extra usb lader of een lader met meerdere aansluitingen zou ik zeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan